ZOEKRESULTATEN
46 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2001
Titelbeschrijving
Dove kinderen leren lezen : perspectieven van woordherkenningstraining
Trefwoord(en)
Pagina(s)
256-270
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
78
Nummer
4
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Ontwikkeling van beginnende geletterdheid
Trefwoord(en)
Pagina(s)
307-325
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
77
Nummer
5-6
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Interactief taalonderwijs : balans tussen constructief en instructief leren
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
9-29
Tijdschrift
Spiegel
Volume
17-18
Nummer
3-4
ISBN-nummer
0168-8790
PublicatietypeBoek
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Tussendoelen beginnende geletterdheid : een leerlijn voor groep 1 tot en met 3
XI
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
104
Plaats van uitgave
Nijmegen
Uitgeverij
Expertisecentrum Nederlands
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Samen taal begrijpen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
89-112
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
76
Nummer
6
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeBoek
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Taalontwikkeling van nul tot twaalf : raamplan deel 2
Dl. 1: Taalonderwijs op de basisschool
Trefwoord(en)
Pagina(s)
108
Plaats van uitgave
Nijmegen
Uitgeverij
Expertisecentrum Nederlands
PublicatietypeBoek
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Lezen in ontwikkeling
Inaugurele rede Katholieke Universiteit Nijmegen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
44
Plaats van uitgave
Nijmegen
Uitgeverij
Katholieke Universiteit Nijmegen
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Text comprehension strategy instruction with poor readers
Trefwoord(en)
Pagina(s)
471-498
Tijdschrift
Reading & writing
Volume
10
Nummer
6
ISBN-nummer
0922-4777
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Effecten van een instructieprogramma voor het afleiden van woordbetekenissen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
1-16
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
75
Nummer
1
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Improving text comprehension strategies in reading and listening settings
Trefwoord(en)
Pagina(s)
63-81
Tijdschrift
Learning and instruction
Volume
8
Nummer
1
ISBN-nummer
0959-4752