ZOEKRESULTATEN

46 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2001
Titelbeschrijving Dove kinderen leren lezen : perspectieven van woordherkenningstraining
Pagina(s) 256-270
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 78
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Ontwikkeling van beginnende geletterdheid
Pagina(s) 307-325
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 77
Nummer 5-6
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Interactief taalonderwijs : balans tussen constructief en instructief leren
Pagina(s) 9-29
Tijdschrift Spiegel
Volume 17-18
Nummer 3-4
ISBN-nummer 0168-8790

PublicatietypeBoek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Tussendoelen beginnende geletterdheid : een leerlijn voor groep 1 tot en met 3 XI
Pagina(s) 104
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij Expertisecentrum Nederlands

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Samen taal begrijpen
Pagina(s) 89-112
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 76
Nummer 6
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeBoek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Taalontwikkeling van nul tot twaalf : raamplan deel 2 Dl. 1: Taalonderwijs op de basisschool
Pagina(s) 108
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij Expertisecentrum Nederlands

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Lezen in ontwikkeling Inaugurele rede Katholieke Universiteit Nijmegen
Pagina(s) 44
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij Katholieke Universiteit Nijmegen

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1998
Titelbeschrijving Text comprehension strategy instruction with poor readers
Pagina(s) 471-498
Tijdschrift Reading & writing
Volume 10
Nummer 6
ISBN-nummer 0922-4777

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1998
Titelbeschrijving Effecten van een instructieprogramma voor het afleiden van woordbetekenissen
Pagina(s) 1-16
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 75
Nummer 1
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1998
Titelbeschrijving Improving text comprehension strategies in reading and listening settings
Pagina(s) 63-81
Tijdschrift Learning and instruction
Volume 8
Nummer 1
ISBN-nummer 0959-4752