ZOEKRESULTATEN
46 Zoekresultaten
PublicatietypeBoek
Jaar
1975
Titelbeschrijving
Enkele aspecten van lezen en leesonderwijs
S.V.O.-Project 0298
Auteur(s)
Pagina(s)
X, 250
Plaats van uitgave
Nijmegen
Uitgeverij
Instituut voor Onderwijskunde, Katholieke Universiteit
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1983
Titelbeschrijving
Nieuwe test voor begrijpend lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
9-10
Tijdschrift
Didaktief
Volume
13
Nummer
10
ISBN-nummer
0169-4820
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1985
Titelbeschrijving
Geslachts- en leeftijdsverschillen bij het leren lezen en spellen : een longitudinale studie
Trefwoord(en)
Pagina(s)
415-427
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
62
Nummer
10
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1985
Titelbeschrijving
De ontwikkeling van twee leesattitudeschalen
Auteur(s)
Pagina(s)
313-320
Tijdschrift
Pedagogisch tijdschrift
Volume
10
Nummer
6
ISBN-nummer
0169-2127
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1985
Titelbeschrijving
Het kunnen structureren van visuele en auditieve gegevens in relatie tot leren lezen en spellen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
280-296
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
62
Nummer
6
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Een verkennend onderzoek naar factoren die een rol spelen bij de verklaring van verschillen in begrijpend lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
105-111
Tijdschrift
Pedagogisch tijdschrift
Volume
11
Nummer
2
ISBN-nummer
0169-2127
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Verschillen tussen begrijpende lezers : een longitudinale studie
Auteur(s)
Pagina(s)
1-14
Tijdschrift
Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume
8
Nummer
1
ISBN-nummer
0166-4379
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1986
Titelbeschrijving
De ontwikkeling en samenhang van technisch lezen, begrijpend lezen en spellen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
97-110
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
63
Nummer
3
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1986
Titelbeschrijving
De praktijk van het onderwijs in begrijpend lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
387-400
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
63
Nummer
10
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeBoek
Jaar
1987
Titelbeschrijving
Lezen: een taalkundig-psychologische benadering
Trefwoord(en)
Pagina(s)
164
Plaats van uitgave
Tilburg
Uitgeverij
Zwijsen