ZOEKRESULTATEN
7 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1984
Titelbeschrijving
An evaluation of innovation concerning differentiated teaching of initial reading based on Stake's “countenance model”
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
323-327
Tijdschrift
Studies in educational evaluation
Volume
10
Nummer
3
ISBN-nummer
0191-491X
PublicatietypeBoek
Jaar
1979
Titelbeschrijving
Begeleide onderwijsvernieuwing: evaluatie van een curriculum-innovatie gericht op differentiatie van het aanvankelijk leesonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
493
Plaats van uitgave
Tilburg
Uitgeverij
Zwijsen; Meerhout: Infoboek
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1979
Titelbeschrijving
Evaluatie van het Utrechtse begeleidingsprojekt "Differentiatie aanvankelijk lezen". Het D.A.L.-onderzoek, 5. Slot
Auteur(s)
Pagina(s)
135-146
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
56
Nummer
4
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1977
Titelbeschrijving
Evaluatie van curriculum innovatie. Het D.A.L.-onderzoek, 3
Auteur(s)
Pagina(s)
1-7
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
54
Nummer
1
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1977
Titelbeschrijving
Analogielezen, "een grote didaktische vondst"?
Auteur(s)
Pagina(s)
393-402
Tijdschrift
Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume
16
Nummer
11
ISBN-nummer
0165-0947
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1976
Titelbeschrijving
Discussiepunten themagroep cursus-constructie "L4O"
Congresboek Onderwijsresearchdagen 1976
Trefwoord(en)
Pagina(s)
108-110
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Eigen beheer
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1976
Titelbeschrijving
Ontwikkeling en evaluatie van een begeleidingsprojekt voor differentiatie van het aanvankelijk leesonderwijs
Auteur(s)
Pagina(s)
421-429
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
53
Nummer
1
ISBN-nummer
0165-0645