ZOEKRESULTATEN

7 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1984
Titelbeschrijving An evaluation of innovation concerning differentiated teaching of initial reading based on Stake's “countenance model”
Auteur(s)
Pagina(s) 323-327
Tijdschrift Studies in educational evaluation
Volume 10
Nummer 3
ISBN-nummer 0191-491X

PublicatietypeBoek
Jaar 1979
Titelbeschrijving Begeleide onderwijsvernieuwing: evaluatie van een curriculum-innovatie gericht op differentiatie van het aanvankelijk leesonderwijs
Auteur(s)
Pagina(s) 493
Plaats van uitgave Tilburg
Uitgeverij Zwijsen; Meerhout: Infoboek

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1979
Titelbeschrijving Evaluatie van het Utrechtse begeleidingsprojekt "Differentiatie aanvankelijk lezen". Het D.A.L.-onderzoek, 5. Slot
Pagina(s) 135-146
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 56
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1977
Titelbeschrijving Evaluatie van curriculum innovatie. Het D.A.L.-onderzoek, 3
Auteur(s)
Pagina(s) 1-7
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 54
Nummer 1
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1977
Titelbeschrijving Analogielezen, "een grote didaktische vondst"?
Pagina(s) 393-402
Tijdschrift Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume 16
Nummer 11
ISBN-nummer 0165-0947

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1976
Titelbeschrijving Discussiepunten themagroep cursus-constructie "L4O" Congresboek Onderwijsresearchdagen 1976
Pagina(s) 108-110
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Eigen beheer

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1976
Titelbeschrijving Ontwikkeling en evaluatie van een begeleidingsprojekt voor differentiatie van het aanvankelijk leesonderwijs
Auteur(s)
Pagina(s) 421-429
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 53
Nummer 1
ISBN-nummer 0165-0645