ZOEKRESULTATEN

12 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 1976
Titelbeschrijving Voortalige periode en taalverwerving: een onderzoek naar de moeder-baby interaktie tussen 3 en 6 maanden Publikaties van het Instituut voor Algemene Taalwetenschap
Pagina(s) IV, 67
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Universiteit van Amsterdam

PublicatietypeBoek
Jaar 1978
Titelbeschrijving Vroegtalige periode en taalverwerving: moeder-kind interaktie bij 17 maanden: een vervolg op het onderzoek naar de interaktie van moeder en baby tussen 3 en 6 maanden Publikaties van het Instituut voor Algemene Taalwetenschap
Pagina(s) III, 57
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Universiteit van Amsterdam

PublicatietypeBoek
Jaar 1978
Titelbeschrijving Subsekwenties in verbale interaktie Publikaties van het Instituut voor Algemene Taalwetenschap
Pagina(s) 76
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Universiteit van Amsterdam

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1980
Titelbeschrijving Kommunikatie is meer dan taal
Auteur(s)
Pagina(s) 204-211
Tijdschrift Logopaedie en phoniatrie
Volume 52
Nummer 5
ISBN-nummer 0166-252X

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1985
Titelbeschrijving Totale communicatie in de begeleiding van jonge slechthorende kinderen
Auteur(s)
Pagina(s) 13-19
Tijdschrift Van horen zeggen
Volume 26
Nummer 1
ISBN-nummer nan

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1987
Titelbeschrijving Differences in the early communication between mothers and children Women's language, socialization and self-image Women's studies
Pagina(s) 43-52
Nummer 4
Plaats van uitgave Dordrecht
Uitgeverij Foris

PublicatietypeBoek
Jaar 1993
Titelbeschrijving Meertaligheid en taalprogramma's : oriëntatie op taalprogramma's NT2 en ET Meertaligheid en taalbeleid
Pagina(s) 73
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij SLO, Instituut voor Leerplanontwikkeling

PublicatietypeBoek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Vuistregels voor het NT2-onderwijs : handreikingen voor leraren in het basisonderwijs Meertaligheid en taalbeleid
Auteur(s)
Pagina(s) 79
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij SLO, Instituut voor Leerplanontwikkeling

PublicatietypeBoek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Tussendoelen beginnende geletterdheid : een leerlijn voor groep 1 tot en met 3 XI
Pagina(s) 104
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij Expertisecentrum Nederlands

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Interactief taalonderwijs voor jonge kinderen
Pagina(s) (2000), afl. 2 [= 64] p. 37-47, 167-168.-37-47, 167-168
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 64
Nummer 2
ISBN-nummer 0169-7420