ZOEKRESULTATEN

30 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1998
Titelbeschrijving Deriving word meaning from context : a multi-componential skill
Pagina(s) 477-496
Tijdschrift Language learning
Volume 51
Nummer 3
ISBN-nummer 0023-8333

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht SCO-rapport
Pagina(s) 26
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht SCO-rapport
Pagina(s) 28
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1997
Titelbeschrijving Voorlezen op school aan jonge kinderen : een review
Auteur(s)
Pagina(s) 233-248
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 74
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht SCO-rapport
Pagina(s) 19
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving De leessleutel SCO-rapport
Pagina(s) 27
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht SCO-rapport
Pagina(s) 29
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1995
Titelbeschrijving Leesbevordering via Sesamstraat : hoe reageren kinderen?
Auteur(s)
Pagina(s) 221-234
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 72
Nummer 3
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Het verbeteren van een geschreven tekst door leerlingen uit de bovenbouw van het basisonderwijs
Pagina(s) 4-15
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 71
Nummer 1
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Het woordenboek gebruiken: een klein kunstje? : de praktijk van het basisonderwijs
Auteur(s)
Pagina(s) 276-279
Tijdschrift Levende talen
Volume 490
Nummer speciaal nr.
ISBN-nummer 0024-1539