ZOEKRESULTATEN
30 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Deriving word meaning from context : a multi-componential skill
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
477-496
Tijdschrift
Language learning
Volume
51
Nummer
3
ISBN-nummer
0023-8333
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
26
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
28
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Voorlezen op school aan jonge kinderen : een review
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
233-248
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
74
Nummer
4
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
19
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
De leessleutel
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
27
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
29
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Leesbevordering via Sesamstraat : hoe reageren kinderen?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
221-234
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
72
Nummer
3
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Het verbeteren van een geschreven tekst door leerlingen uit de bovenbouw van het basisonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
4-15
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
71
Nummer
1
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Het woordenboek gebruiken: een klein kunstje? : de praktijk van het basisonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
276-279
Tijdschrift
Levende talen
Volume
490
Nummer
speciaal nr.
ISBN-nummer
0024-1539