ZOEKRESULTATEN

7 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 2003
Titelbeschrijving Innovatie tussen pressie en prikkel : naar een school waarin kinderen samen zélf-leren in een rijke leeromgeving : verslag van een taalvernieuwingsproject op het 2COLLEGE in Tilburg
Auteur(s)
Pagina(s) 160
Plaats van uitgave Heeswijk-Dinther
Uitgeverij Esstede

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2000
Titelbeschrijving 'Sympathiek' : over leerprocessen en woordenschatontwikkeling Het schoolvak Nederlands
Pagina(s) "19-24"
Plaats van uitgave Leeuwarden
Uitgeverij HSN

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving De twee gezichten van het leerproces : kennisconstructie binnen taalontwikkeling en taaldidactiek
Auteur(s)
Pagina(s) 91-103
Tijdschrift Moer
Volume 32
Nummer 3
ISBN-nummer 0166-3755

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Taalonderwijs in ontwikkeling : het ontwerpen van onderwijs op basis van specifieke kenmerken van het taalleervermogen in het kader van ontwikkelingsonderzoek voor taal
Auteur(s)
Pagina(s) VIII, 322
Plaats van uitgave Heeswijk-Dinther
Uitgeverij Esstede

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1996
Titelbeschrijving Leren lezen met leerzame vragen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 21-33
Tijdschrift Moer
Volume 1
Nummer feb

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1992
Titelbeschrijving Bijzondere leer-krachten
Auteur(s)
Pagina(s) 31-38
Tijdschrift Documentatieblad kinder- en jeugdliteratuur
Volume 5
Nummer 23
ISBN-nummer 0920-4644

PublicatietypeBoek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Functionaliseren van taalonderwijs: beschouwen, bedacht zijn, beginnen Onderwijskundige brochuren reeks
Pagina(s) 111
Plaats van uitgave Tilburg
Uitgeverij Zwijsen