ZOEKRESULTATEN
15 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1990
Titelbeschrijving
Achtergronden en uitgangspunten van Lees je wijzer
Auteur(s)
Pagina(s)
268-284
Tijdschrift
Moer
Volume
speciaal nr.
Nummer
7
ISBN-nummer
0166-3755
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Het diepteproject begrijpend lezen speciaal onderwijs : waarom is begrijpend lezen zo moeilijk?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
216-219
Tijdschrift
Speciaal onderwijs
Volume
62
Nummer
7
ISBN-nummer
0165-6015
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Effecten van een leergang begrijpend lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
49-60
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
63
Nummer
2
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1985
Titelbeschrijving
De invloed van samenwerking en gezamenlijke beoordeling op spellingsprestaties
Trefwoord(en)
Pagina(s)
274-284
Tijdschrift
Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume
10
Nummer
6
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1983
Titelbeschrijving
Worden leerlingen in het basisonderwijs voldoende voorbereid op het lezen van leerboekteksten in het vervolgonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
176-190
Tijdschrift
Moer
Volume
1983
Nummer
afl. 3-5
ISBN-nummer
0166-3755
PublicatietypeBoek
Jaar
1982
Titelbeschrijving
Leespsychologie : een onderwijs-leerpsychologische analyse van begrijpend lezen
Leerpsychologie en onderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
124
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
Wolters-Noordhoff
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1980
Titelbeschrijving
Leren lezen en cognitieve ontwikkeling
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
"220-231"
Tijdschrift
Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume
2
Nummer
3
ISBN-nummer
0166-4379
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1979
Titelbeschrijving
Leren lezen : een achtergebleven gebied in het onderwijs
Auteur(s)
Pagina(s)
30-32
Tijdschrift
Resonans
Volume
12
Nummer
7
ISBN-nummer
nan