ZOEKRESULTATEN

12 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Beter leren spellen tijdens stellen
Pagina(s) 173-182
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 77
Nummer 3
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Kijk eens hoe ik lees! : een onderzoek naar het leesgedrag van slechtziende en normaalziende kinderen
Pagina(s) 95-106, 139
Tijdschrift Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume 39
Nummer 3
ISBN-nummer 0165-0947

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Waarom spellen moeilijker is dan lezen : over de asymmetrische relatie tussen lezen en spellen
Pagina(s) 302-311
Tijdschrift Spektator
Volume 23
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-084X

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Hoe spel jij gespelt? Werkwoordspelling door leerlingen van de basisschool en de middelbare school
Pagina(s) 176-186, 193
Tijdschrift Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume 38
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0947

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1997
Titelbeschrijving Lezen en spellen, hersenwerk
Pagina(s) 49-52
Tijdschrift Didaktief & school
Volume 27
Nummer 1-2
ISBN-nummer 1386-7245

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Aanvankelijk spellen : de dominantie van de verklankende spelwijze en de geringe effectiviteit van lezen als spellinginstructie-methode
Pagina(s) 28-45
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 70
Nummer 1
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeBoek
Jaar 1994
Titelbeschrijving Reading and spelling in children and adults: evidence for a single-route model Dissertatie reeks / Faculteit Psychologie, Universiteit van Amsterdam
Auteur(s)
Pagina(s) 149
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Universiteit van Amsterdam, Faculteit der Psychologie

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1988
Titelbeschrijving Meer lezen dan er staat: oorzaken van zwak begrijpend lezen
Auteur(s)
Pagina(s) "14-15"
Tijdschrift Didaktief
Volume 18
Nummer 10
ISBN-nummer 0169-4820

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1991
Titelbeschrijving De ontwikkeling van woordbeelden bij beginnende lezers en spellers
Pagina(s) 199-215
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 68
Nummer 5
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1997
Titelbeschrijving Heeft stellen nadelige gevolgen voor spellen? : dat hoevt niet!
Pagina(s) 303-312
Tijdschrift Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume 36
Nummer 7-8
ISBN-nummer 0165-0947