ZOEKRESULTATEN
12 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1988
Titelbeschrijving
Meer lezen dan er staat: oorzaken van zwak begrijpend lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
"14-15"
Tijdschrift
Didaktief
Volume
18
Nummer
10
ISBN-nummer
0169-4820
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1991
Titelbeschrijving
De ontwikkeling van woordbeelden bij beginnende lezers en spellers
Trefwoord(en)
Pagina(s)
199-215
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
68
Nummer
5
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1993
Titelbeschrijving
Aanvankelijk spellen : de dominantie van de verklankende spelwijze en de geringe effectiviteit van lezen als spellinginstructie-methode
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
28-45
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
70
Nummer
1
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeBoek
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Reading and spelling in children and adults: evidence for a single-route model
Dissertatie reeks / Faculteit Psychologie, Universiteit van Amsterdam
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
149
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Universiteit van Amsterdam, Faculteit der Psychologie
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Waarom spellen moeilijker is dan lezen : over de asymmetrische relatie tussen lezen en spellen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
302-311
Tijdschrift
Spektator
Volume
23
Nummer
4
ISBN-nummer
0165-084X
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Lezen en spellen, hersenwerk
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
49-52
Tijdschrift
Didaktief & school
Volume
27
Nummer
1-2
ISBN-nummer
1386-7245
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Heeft stellen nadelige gevolgen voor spellen? : dat hoevt niet!
Trefwoord(en)
Pagina(s)
303-312
Tijdschrift
Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume
36
Nummer
7-8
ISBN-nummer
0165-0947
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Hoe spel jij gespelt? Werkwoordspelling door leerlingen van de basisschool en de middelbare school
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
176-186, 193
Tijdschrift
Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume
38
Nummer
4
ISBN-nummer
0165-0947
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Beter leren spellen tijdens stellen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
173-182
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
77
Nummer
3
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Kijk eens hoe ik lees! : een onderzoek naar het leesgedrag van slechtziende en normaalziende kinderen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
95-106, 139
Tijdschrift
Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume
39
Nummer
3
ISBN-nummer
0165-0947