ZOEKRESULTATEN
8 Zoekresultaten
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2021
Titelbeschrijving
Waarom herkennen sneller gaat als je jong begonnen bent
Wat gebeurt er in het Nederlands?!: over taal, frequentie en variatie
Trefwoord(en)
Pagina(s)
233-238
Plaats van uitgave
Gorredijk
Uitgeverij
Sterck & De Vreese
PublicatietypeBoek
Jaar
2014
Titelbeschrijving
Woordenkennis van Nederlanders en Vlamingen anno 2013: resultaten van het Groot Nationaal Onderzoek Taal
Trefwoord(en)
Pagina(s)
656
Plaats van uitgave
Gent
Uitgeverij
Academia Press
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2002
Titelbeschrijving
'Er' als accessibility marker : on- en offline evidentie voor een procedurele interpretatie van presentatieve zinnen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
1-22
Tijdschrift
Gramma/TTT
Volume
9
Nummer
1
ISBN-nummer
0927-3255
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1998
Titelbeschrijving
The Whorfian hypothesis and numerical cognition : is 'twenty-four' processed in the same way as 'four-and-twenty?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
51-77
Tijdschrift
Cognition
Volume
66
Nummer
1
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1997
Titelbeschrijving
De distributie van het presentatieve 'er' buiten de eerste zinsplaats
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
280-305
Tijdschrift
Nederlandse taalkunde
Volume
1
Nummer
4
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1996
Titelbeschrijving
About the influence of the presentation format on arithmetical-fact retrieval processes
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
335-374
Tijdschrift
Cognition
Volume
63
Nummer
3
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Spellingwijz bepaalt gemak leren lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
8-10
Tijdschrift
VWS-niews
Volume
30
Nummer
1
ISBN-nummer
1383-3278
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1993
Titelbeschrijving
Moeten we de spelling vereenvoudigen?
Auteur(s)
Pagina(s)
"826-838"
Tijdschrift
Streven
Volume
60
Nummer
9
ISBN-nummer
0039-2324