ZOEKRESULTATEN

26 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1996
Titelbeschrijving The distribution of pause time in written text production Theories, models and methodology in writing research
Pagina(s) 21-35
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Writing performance and knowledge about writing Theories, models and methodology in writing research
Pagina(s) 87-107
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Learning to read and write argumentative text by observation Effective teaching and learning of writing
Pagina(s) 253-272
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Rereading and generating and their relation to text quality Theories, models and methodology in writing research
Pagina(s) 10-20
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Empirical research to argumentation in written discourse Effective teaching and learning of writing
Pagina(s) 287-299
Plaats van uitgave "Amsterdam"
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Improving writing skills through Ganesh Effective teaching and learning of writing
Pagina(s) 110-123
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeBoek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Observation of writing and reading activities: effects on learning and transfer
Auteur(s)
Pagina(s) VI, 252, [28] p.
Plaats van uitgave Dordrecht: Dorfix
Uitgeverij S.l.: s.n.

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1989
Titelbeschrijving Argumentatie in de peiling : instrumenten voor het meten van receptieve argumentatievaardigheden
Pagina(s) 177-196
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 11
Nummer 3
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeBoek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Theories, models and methodology in writing research
Pagina(s) XXII, 558
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Sequencing writing course content on the basis of test difficulty Effective teaching and learning of writing
Pagina(s) 300-311
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press