ZOEKRESULTATEN

73 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2021
Titelbeschrijving Engels in Europese talen en taalgebieden
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 46-47
Tijdschrift Neerlandia
Volume 125
Nummer 1

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2012
Titelbeschrijving Kunnen ze niet meer spellen, of willen ze niet meer?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 34-35
Tijdschrift Neerlandia
Volume 116
Nummer 3

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2009
Titelbeschrijving Observerend leren van peer models bij een complexe schrijftaak
Pagina(s) 142-165
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 31
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2006
Titelbeschrijving Beter (leren) spellen in 2005?
Auteur(s)
Pagina(s) 146-163
Tijdschrift Nova et vetera
Volume 83
Nummer 3
ISBN-nummer nan

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Vroege taalverwerving: klanken, woorden, zinnen, gesprekken Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Pagina(s) 29-59
Plaats van uitgave Leuven
Uitgeverij Acco

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Spellingonderwijs: spellen om te schrijven en gelezen te worden Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Pagina(s) 155-188
Plaats van uitgave Leuven [etc.]
Uitgeverij Acco

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Literatuuronderwijs: een verkenning "achter de spiegel" Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Pagina(s) 251-282
Plaats van uitgave Leuven [etc.]
Uitgeverij Acco

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Technisch lezen : de centrale rol van woordherkenning in de schriftelijke taalontwikkeling Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Pagina(s) 131-153
Plaats van uitgave Leuven
Uitgeverij Acco

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Pagina(s) 189-217
Plaats van uitgave Leuven
Uitgeverij Acco