ZOEKRESULTATEN

7 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1993
Titelbeschrijving Representatie versus derivatie: V2 en negatie in de primaire taalverwerving NET werken: bijdragen van het vijfde NET-symposium Antwerp papers in linguistics
Pagina(s) 45-65
Nummer 74
Plaats van uitgave Antwerpen
Uitgeverij Universiteit Antwerpen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1997
Titelbeschrijving An ethnographic method for studying attitudes towards child language Language choices Impact
Pagina(s) 275-286
Volume 1
Plaats van uitgave Amsterdam [etc.]
Uitgeverij Benjamins

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Environmental factors in early bilingual development: the role of parental beliefs and attitudes Bilingualism and migration Studies on language acquisition
Pagina(s) 75-95
Nummer 14
Plaats van uitgave Berlin [etc.]
Uitgeverij Mouton de Gruyter

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1994
Titelbeschrijving The separate development hypothesis: method and implications The cross-linguistic study of bilingual development Verhandelingen der Nederlandse Akademie van Wetenschappen. Afdeeling Letterkunde
Pagina(s) 39-50
Nummer N.R. dl. 158
Plaats van uitgave Amsterdam [etc.]
Uitgeverij North-Holland

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1993
Titelbeschrijving Spraak : individuele expressie van universele ontwikkeling? NET werken: bijdragen van het vijfde NET-symposium Antwerp papers in linguistics
Pagina(s) 17-31
Volume 74
Plaats van uitgave [Antwerpen]
Uitgeverij Universiteit Antwerpen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Dutch child language : an overview The acquisition of Dutch Pragmatics & beyond. New series
Pagina(s) 1-100
Nummer 52
Plaats van uitgave Amsterdam [etc.]
Uitgeverij Benjamins

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2007
Titelbeschrijving Intralinguale ondertiteling op de Vlaamse televisie: een spiegel voor de taalverhoudingen in Vlaanderen? Tussen taal, spelling en onderwijs: essays bij het emeritaat van Frans Daems
Pagina(s) 71-83
Plaats van uitgave Gent
Uitgeverij Academia Press