ZOEKRESULTATEN

9 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 1987
Titelbeschrijving Kindercentra en tweede taalverwerving SCO rapport
Pagina(s) 64
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam ; Amsterdam : Stichting Kohnstamm Fonds voor Onderwijsresearch [distr.]

PublicatietypeBoek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Argumentatieleer in schoolboeken Nederlands voor het voortgezet onderwijs SCO rapport
Pagina(s) 114
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam : Stichting Kohnstamm Fonds voor Onderwijsresearch, SCO [distr.]

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1986
Titelbeschrijving Motivatie en mondelinge taalbeheersing belangrijk bij leren lezen en schrijven : alfabetisatie van volwassen Turken en Marokkanen
Pagina(s) 8-9
Tijdschrift Didaktief
Volume 16
Nummer 8
ISBN-nummer 0169-4820

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving De relatie tussen schoolsucces en taalvariabelen bij Turkse en Marokkaanse leerlingen in het basisonderwijs SCO rapport
Pagina(s) 88
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO-Kohnstamm Instituut voor Onderzoek van Opvoeding en Onderwijs van de Faculteit der Pedagogische en Onderwijskundige Wetenschappen, Universiteit van Amsterdam ; Stichting Kohnstamm Fonds voor Onderwijsresearch, SCO [distr.]

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1990
Titelbeschrijving Argumentatieleer en het schoolvak Nederlands
Pagina(s) 61-80
Tijdschrift Spiegel
Volume 8
Nummer 2
ISBN-nummer 0168-8790

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1990
Titelbeschrijving Onderwijs in argumenteren : een vragenlijstonderzoek onder docenten Nederlands in het Voortgezet Onderwijs
Pagina(s) 336-340
Tijdschrift Levende talen
Volume 453
Nummer sep
ISBN-nummer 0024-1539

PublicatietypeBoek
Jaar 2004
Titelbeschrijving De integratie van taal- en vakonderwijs SCO-rapport
Pagina(s) 150
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO-Kohnstamm Instituut

PublicatietypeBoek
Jaar 2001
Titelbeschrijving Determinanten van succesvol NT2-onderwijs: factoren van invloed op de leerwinst Nederlands van 1.9-leerlingen in groep 4 en 7 van het primair onderwijs SCO-rapport
Pagina(s) 375
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO-Kohnstamm Instituut

PublicatietypeBoek
Jaar 2000
Titelbeschrijving Wat weten we?: een literatuurstudie naar empirisch onderzoek gericht op het onderwijs Nederlands als tweede taal in het basisonderwijs SCO-rapport
Pagina(s) 279
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO-Kohnstamm Instituut