ZOEKRESULTATEN
9 Zoekresultaten
PublicatietypeBoek
Jaar
1987
Titelbeschrijving
Kindercentra en tweede taalverwerving
SCO rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
64
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam ; Amsterdam : Stichting Kohnstamm Fonds voor Onderwijsresearch [distr.]
PublicatietypeBoek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Argumentatieleer in schoolboeken Nederlands voor het voortgezet onderwijs
SCO rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
114
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam : Stichting Kohnstamm Fonds voor Onderwijsresearch, SCO [distr.]
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Motivatie en mondelinge taalbeheersing belangrijk bij leren lezen en schrijven : alfabetisatie van volwassen Turken en Marokkanen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
8-9
Tijdschrift
Didaktief
Volume
16
Nummer
8
ISBN-nummer
0169-4820
PublicatietypeBoek
Jaar
1998
Titelbeschrijving
De relatie tussen schoolsucces en taalvariabelen bij Turkse en Marokkaanse leerlingen in het basisonderwijs
SCO rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
88
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO-Kohnstamm Instituut voor Onderzoek van Opvoeding en Onderwijs van de Faculteit der Pedagogische en Onderwijskundige Wetenschappen, Universiteit van Amsterdam ; Stichting Kohnstamm Fonds voor Onderwijsresearch, SCO [distr.]
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1990
Titelbeschrijving
Argumentatieleer en het schoolvak Nederlands
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
61-80
Tijdschrift
Spiegel
Volume
8
Nummer
2
ISBN-nummer
0168-8790
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1990
Titelbeschrijving
Onderwijs in argumenteren : een vragenlijstonderzoek onder docenten Nederlands in het Voortgezet Onderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
336-340
Tijdschrift
Levende talen
Volume
453
Nummer
sep
ISBN-nummer
0024-1539
PublicatietypeBoek
Jaar
2004
Titelbeschrijving
De integratie van taal- en vakonderwijs
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
150
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO-Kohnstamm Instituut
PublicatietypeBoek
Jaar
2001
Titelbeschrijving
Determinanten van succesvol NT2-onderwijs: factoren van invloed op de leerwinst Nederlands van 1.9-leerlingen in groep 4 en 7 van het primair onderwijs
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
375
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO-Kohnstamm Instituut
PublicatietypeBoek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Wat weten we?: een literatuurstudie naar empirisch onderzoek gericht op het onderwijs Nederlands als tweede taal in het basisonderwijs
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
279
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO-Kohnstamm Instituut