ZOEKRESULTATEN

26 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1987
Titelbeschrijving Vernieuwing in het grammatica-onderwijs
Pagina(s) 300-307
Tijdschrift Levende talen
Volume Speciaal nr. van: Levende talen
Nummer 421
ISBN-nummer 0024-1539

PublicatietypeBoek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Effecten van grammatica-onderwijs op aspecten van stelvaardigheid van basisschoolleerlingen SCO rapport
Pagina(s) 254
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam ; Stichting Kohnstamm Fonds voor Onderwijsresearch [distr.]

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1991
Titelbeschrijving Het benul van de zin
Pagina(s) (1991), afl. 2 [= 40] p. 102-111, 196-197.-102-111, 196-197
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 40
Nummer 2
ISBN-nummer 0169-7420

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1991
Titelbeschrijving Gein, Jannemieke van de. In: Spiegel: 9 (1991) 2, 77-86.
Trefwoord(en)
Pagina(s) 77-86
Tijdschrift Spiegel
Volume 9
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1991
Titelbeschrijving De zin centraal : een experimentele studie naar het effect van grammatica-onderwijs
Pagina(s) 241-263
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 13
Nummer 4
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeBoek
Jaar 1991
Titelbeschrijving A study into the effects of grammar instruction upon junior writing
Pagina(s) x, 163
Plaats van uitgave [S.l. : s.n.]
Uitgeverij Dordrecht : ICG Printing

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1992
Titelbeschrijving De bijdrage van zinsbouwonderwijs aan stelvaardigheid : analyse van een leergang
Pagina(s) 13-25
Tijdschrift Spiegel
Volume 10
Nummer 2
ISBN-nummer 0168-8790

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1992
Titelbeschrijving Inzicht in zinsbouw bevordert schrijfvaardigheid : ingrijpend wijziging grammatica-onderwijs bepleit
Pagina(s) 12-14
Tijdschrift Didaktief
Volume 22
Nummer 5
ISBN-nummer 0169-4820

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1992
Titelbeschrijving Zinnen leren bouwen
Pagina(s) 91-98
Tijdschrift Moer
Volume Speciaal nr. van: Moer
Nummer afl. 3-4
ISBN-nummer 0166-3755

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1995
Titelbeschrijving Leidt gericht schrijven tot betere schrijfprestaties in het hoger onderwijs dan het opstel?: een onderzoek onder zes leergangen Leidse eerstejaars neerlandici
Pagina(s) 531-534
Tijdschrift Levende talen
Volume 504
Nummer nov
ISBN-nummer 0024-1539