ZOEKRESULTATEN
9 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Ontwikkeling van beginnende lees- en spellingvaardigheid
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
259-279
Tijdschrift
Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume
19
Nummer
3
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1993
Titelbeschrijving
De eerste stap in een proces van onderwijsverbetering : Cito-leerlingvolgsysteem voor groep 1 tot en met 4 compleet
Auteur(s)
Pagina(s)
26-28
Tijdschrift
Didaktief
Volume
23
Nummer
2
ISBN-nummer
0169-4820
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1993
Titelbeschrijving
Het leerlingvolgsysteem van het Cito : inhoud en werkwijze
Auteur(s)
Pagina(s)
30-44, 58
Tijdschrift
Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume
32
Nummer
1
ISBN-nummer
0165-0947
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1992
Titelbeschrijving
Leerlingevaluatie functionele geletterdheid
Handboek lees- en schrijfdidactiek
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
279-294
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Swets & Zeitlinger
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1992
Titelbeschrijving
De Schaal Vorderingen en [lees: in] Spellingvaardigheid 1
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
"250-267"
Tijdschrift
Persoon en gemeenschap
Volume
44
Nummer
7
ISBN-nummer
0031-5842
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1991
Titelbeschrijving
Naar een leerlingvolgsysteem voor het basisonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
216-230
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
68
Nummer
5
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1991
Titelbeschrijving
Schaal begrijpend lezen : een meetlat voor toetsresultaten : Cito-leerlingvolgsysteem vordert gestaag
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
14-16
Tijdschrift
Trends in het basis- en speciaal onderwijs
Volume
3
Nummer
4
ISBN-nummer
0924-3771
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1990
Titelbeschrijving
Spellingprestaties in kaart brengen en aanpakken : het Cito-Leerlingvolgsysteem in de praktijk
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
26-28
Tijdschrift
Didaktief
Volume
20
Nummer
5
ISBN-nummer
0169-4820
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Het aanleren van strategieën voor begrijpend lezen : experimenteel programma Begrijp ik wat ik lees?
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
20-21
Tijdschrift
Didaktief
Volume
19
Nummer
10
ISBN-nummer
0169-4820