ZOEKRESULTATEN

9 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Ontwikkeling van beginnende lees- en spellingvaardigheid
Pagina(s) 259-279
Tijdschrift Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume 19
Nummer 3
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving De eerste stap in een proces van onderwijsverbetering : Cito-leerlingvolgsysteem voor groep 1 tot en met 4 compleet
Auteur(s)
Pagina(s) 26-28
Tijdschrift Didaktief
Volume 23
Nummer 2
ISBN-nummer 0169-4820

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Het leerlingvolgsysteem van het Cito : inhoud en werkwijze
Auteur(s)
Pagina(s) 30-44, 58
Tijdschrift Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume 32
Nummer 1
ISBN-nummer 0165-0947

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1992
Titelbeschrijving Leerlingevaluatie functionele geletterdheid Handboek lees- en schrijfdidactiek
Pagina(s) 279-294
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1992
Titelbeschrijving De Schaal Vorderingen en [lees: in] Spellingvaardigheid 1
Auteur(s)
Pagina(s) "250-267"
Tijdschrift Persoon en gemeenschap
Volume 44
Nummer 7
ISBN-nummer 0031-5842

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1991
Titelbeschrijving Naar een leerlingvolgsysteem voor het basisonderwijs
Pagina(s) 216-230
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 68
Nummer 5
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1991
Titelbeschrijving Schaal begrijpend lezen : een meetlat voor toetsresultaten : Cito-leerlingvolgsysteem vordert gestaag
Pagina(s) 14-16
Tijdschrift Trends in het basis- en speciaal onderwijs
Volume 3
Nummer 4
ISBN-nummer 0924-3771

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1990
Titelbeschrijving Spellingprestaties in kaart brengen en aanpakken : het Cito-Leerlingvolgsysteem in de praktijk
Auteur(s)
Pagina(s) 26-28
Tijdschrift Didaktief
Volume 20
Nummer 5
ISBN-nummer 0169-4820

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1989
Titelbeschrijving Het aanleren van strategieën voor begrijpend lezen : experimenteel programma Begrijp ik wat ik lees?
Auteur(s)
Pagina(s) 20-21
Tijdschrift Didaktief
Volume 19
Nummer 10
ISBN-nummer 0169-4820