ZOEKRESULTATEN
13 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2013
Titelbeschrijving
Gorp, Koen van. In: Dutch journal of applied linguistics = Nederlands tijdschrift voor toegepaste taalwetenschap (Amsterdam): 2 (2013) 2, 254-256.
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
254-256
Tijdschrift
Dutch journal of applied linguistics = Nederlands tijdschrift voor toegepaste taalwetenschap
Volume
2
Nummer
2
PublicatietypeBoek
Jaar
2006
Titelbeschrijving
Dertien doelen in een dozijn: een referentiekader voor taalcompetenties van leraren in Nederland en Vlaanderen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
96
Plaats van uitgave
Den Haag
Uitgeverij
Nederlandse Taalunie
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Lezen, dat doe je niet alleen! : differentiatie in een taakgerichte leesaanpak
Auteur(s)
Pagina(s)
47-71
Tijdschrift
Vonk
Volume
32
Nummer
3
ISBN-nummer
0770-2086
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Taalbeleid op school : hoe begin je eraan? : verkenning van een zoekproces
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
3-17
Tijdschrift
Vonk
Volume
33
Nummer
2
ISBN-nummer
0770-2086
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Smits, Yvette & Koen van Gorp. In: Spiegel (Warnsveld): 16 (1998) 2, 63-73.
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
63-73
Tijdschrift
Spiegel
Volume
16
Nummer
2
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Het wonder wijzen : taalbeschouwing in de basisschool
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
41-68
Tijdschrift
Spiegel
Volume
15
Nummer
2
ISBN-nummer
0168-8790
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Het wonder van de taal : taalbeschouwing in de lagere school
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
18-34
Tijdschrift
Vonk
Volume
27
Nummer
2
ISBN-nummer
0770-2086
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1996
Titelbeschrijving
reactie hierop: Kind in zicht: communicatievaardigheden om kind meer centraal te stellen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
81-85
Tijdschrift
Spiegel
Volume
15
Nummer
2
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1996
Titelbeschrijving
Lezen: dat doe je "gewoon"!: een taakgerichte aanpak "lezen"
Auteur(s)
Pagina(s)
19-37
Tijdschrift
Vonk
Volume
25
Nummer
5
ISBN-nummer
0770-2086
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Taakgericht taalonderwijs: een kijkje achter de schermen
Het schoolvak Nederlands: verslag van de achtste conferentie
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
143-149
Plaats van uitgave
Leuven; Amersfoort
Uitgeverij
Acco