ZOEKRESULTATEN

47 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1999
Titelbeschrijving The desert heuristic in a Dutch fund raising letter : do you get what you deserve? Document design
Pagina(s) 59-69
Plaats van uitgave Tilburg
Uitgeverij Discourse Studies Group, Faculty of Arts, Tilburg University

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Een model voor de rol van argumenten in het overtuigingsproces Taalgebruik ontrafeld
Pagina(s) 55-65
Plaats van uitgave Dordrecht
Uitgeverij Foris

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1994
Titelbeschrijving Tekstverwerking als functie van tekststructuur en tekstinteressantheid Perspectieven in taalbeheersingsonderzoek
Pagina(s) 98-108
Plaats van uitgave Dordrecht
Uitgeverij ICG Publications

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Contextual parameters in the evaluation of persuasive texts : a cognitive processing approach Discourse analysis and evaluation: functional approaches Utrecht studies in language and communication
Pagina(s) 139-156
Volume 9
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Rodopi

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1994
Titelbeschrijving Kritische en oppervlakkige lezers van een reisbeschrijving : de overtuigingskracht van verschillende adjectieftypen Perspectieven in taalbeheersingsonderzoek
Pagina(s) 86-97
Plaats van uitgave Dordrecht
Uitgeverij ICG Publications

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1994
Titelbeschrijving Lezen als exploratief gedrag : het effect van de probleem-oplossingsstructuur op het trekken en vasthouden van de aandacht Perspectieven in taalbeheersingsonderzoek
Pagina(s) 75-85
Plaats van uitgave Dordrecht
Uitgeverij ICG Publications

PublicatietypeBoek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Instructieve teksten: analyse, ontwerp en evaluatie Schrijfgidsen voor communicatieve beroepen
Pagina(s) 255
Plaats van uitgave Bussum
Uitgeverij Coutinho

PublicatietypeBoek
Jaar 1995
Titelbeschrijving The design of persuasive texts : effects of content, structure, and style on attitude formation Proefschrift Katholieke Universiteit Brabant
Auteur(s)
Pagina(s) IV, 211
Plaats van uitgave S.l.
Uitgeverij s.n.

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Het ontwerp van overtuigende teksten: wat onderzoek leert over de opzet van effectieve reclame en voorlichting Schrijfgidsen voor communicatieve beroepen
Auteur(s)
Pagina(s) 254
Plaats van uitgave Bussum
Uitgeverij Coutinho

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1994
Titelbeschrijving Evaluating persuasive texts : the problems of how and what to measure Functional communication quality Utrecht studies in language and communication
Pagina(s) 76-87
Nummer 4
Plaats van uitgave Amsterdam [etc.]
Uitgeverij Rodopi