ZOEKRESULTATEN
12 Zoekresultaten
PublicatietypeBoek
Jaar
2011
Titelbeschrijving
Succesvol taalbeleid: eindrapportage: pilots taalbeleid onderwijsachterstanden 2006-2010
Dl. A
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
404
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
PO Raad, Projectbureau Kwaliteit
PublicatietypeBoek
Jaar
2010
Titelbeschrijving
Ontwikkeling in taalbeleid: rapportage Pilots Taalbeleid Onderwijsachterstanden over de schooljaren 2007-2008 en 2008-2009
Rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
121
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
Hogeschool Utrecht, Faculteit Educatie
PublicatietypeBoek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Omgaan met verschillen bij beginnend lezen
Kortlopend onderwijsonderzoek
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
163
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Didactiek van authentiek leren in de basisvorming : stand van zaken bij docenten Nederlands en wiskunde
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
237-257
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
76
Nummer
4
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeBoek
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Schoolontwikkeling op OVB-scholen
ISOR-rapport
Trefwoord(en)
Pagina(s)
228
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch
PublicatietypeBoek
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Effecten van het begeleiden van adaptief onderwijs bij begrijpend lezen : evaluatie van het project 'Kwaliteitsverbetering Begrijpend Lezen'
ISOR-rapport
Trefwoord(en)
Pagina(s)
146
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch
PublicatietypeBoek
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Kinderen helpen betekenis te construeren : implementatie van methoden voor begrijpend lezen
ISOR-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
201
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Zorgverbreding bij begrijpend lezen : begeleidingsaanpak, implementatie en effecten op leerlingniveau
ISOR-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
156
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
ISOR, Afdeling Onderwijsonderzoek
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Vernieuwing van het onderwijs in begrijpend lezen : tussenstand na twee projectjaren
ISOR-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
117
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
ISOR/Afdeling Onderwijsonderzoek, Universiteit Utrecht
PublicatietypeBoek
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Instructie bij begrijpend lezen : constructie van twee observatie-instrumenten voor het meten van de kwaliteit en kwantiteit van instructie bij begrijpend lezen
Publikatie / ISOR-Onderwijsonderzoek
Auteur(s)
Pagina(s)
119
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
ISOR/Afdeling Onderwijsonderzoek, Universiteit Utrecht