ZOEKRESULTATEN

12 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Didactiek van authentiek leren in de basisvorming : stand van zaken bij docenten Nederlands en wiskunde
Pagina(s) 237-257
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 76
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeBoek
Jaar 2000
Titelbeschrijving Omgaan met verschillen bij beginnend lezen Kortlopend onderwijsonderzoek
Auteur(s)
Pagina(s) 163
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Zorgverbreding bij begrijpend lezen : begeleidingsaanpak, implementatie en effecten op leerlingniveau ISOR-rapport
Pagina(s) 156
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Afdeling Onderwijsonderzoek

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Schoolontwikkeling op OVB-scholen ISOR-rapport
Pagina(s) 228
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vernieuwing van het onderwijs in begrijpend lezen : tussenstand na twee projectjaren ISOR-rapport
Pagina(s) 117
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR/Afdeling Onderwijsonderzoek, Universiteit Utrecht

PublicatietypeBoek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Evaluatie 'zorgverbreding begrijpend lezen' : begeleidingsaanpak en effecten op leerkrachtniveau Publikatie / ISOR-Onderwijsonderzoek
Pagina(s) 68
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR/Onderwijsonderzoek, Universiteit Utrecht

PublicatietypeBoek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Instructie bij begrijpend lezen : constructie van twee observatie-instrumenten voor het meten van de kwaliteit en kwantiteit van instructie bij begrijpend lezen Publikatie / ISOR-Onderwijsonderzoek
Pagina(s) 119
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR/Afdeling Onderwijsonderzoek, Universiteit Utrecht

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Effecten van het begeleiden van adaptief onderwijs bij begrijpend lezen : evaluatie van het project 'Kwaliteitsverbetering Begrijpend Lezen' ISOR-rapport
Pagina(s) 146
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch

PublicatietypeBoek
Jaar 1994
Titelbeschrijving Evaluatie 'Zorgverbreding begrijpend lezen' : resultaten na het eerste begeleidingsjaar ISOR-rapport
Pagina(s) 110, [72]
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Afdeling Onderwijsonderzoek and Stichting Schooladviescentrum (SAC)

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Kinderen helpen betekenis te construeren : implementatie van methoden voor begrijpend lezen ISOR-rapport
Pagina(s) 201
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch