ZOEKRESULTATEN

12 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 2011
Titelbeschrijving Succesvol taalbeleid: eindrapportage: pilots taalbeleid onderwijsachterstanden 2006-2010 Dl. A
Pagina(s) 404
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij PO Raad, Projectbureau Kwaliteit

PublicatietypeBoek
Jaar 2010
Titelbeschrijving Ontwikkeling in taalbeleid: rapportage Pilots Taalbeleid Onderwijsachterstanden over de schooljaren 2007-2008 en 2008-2009 Rapport
Pagina(s) 121
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Hogeschool Utrecht, Faculteit Educatie

PublicatietypeBoek
Jaar 2000
Titelbeschrijving Omgaan met verschillen bij beginnend lezen Kortlopend onderwijsonderzoek
Auteur(s)
Pagina(s) 163
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Didactiek van authentiek leren in de basisvorming : stand van zaken bij docenten Nederlands en wiskunde
Pagina(s) 237-257
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 76
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Schoolontwikkeling op OVB-scholen ISOR-rapport
Pagina(s) 228
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Effecten van het begeleiden van adaptief onderwijs bij begrijpend lezen : evaluatie van het project 'Kwaliteitsverbetering Begrijpend Lezen' ISOR-rapport
Pagina(s) 146
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Kinderen helpen betekenis te construeren : implementatie van methoden voor begrijpend lezen ISOR-rapport
Pagina(s) 201
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Zorgverbreding bij begrijpend lezen : begeleidingsaanpak, implementatie en effecten op leerlingniveau ISOR-rapport
Pagina(s) 156
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Afdeling Onderwijsonderzoek

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vernieuwing van het onderwijs in begrijpend lezen : tussenstand na twee projectjaren ISOR-rapport
Pagina(s) 117
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR/Afdeling Onderwijsonderzoek, Universiteit Utrecht

PublicatietypeBoek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Instructie bij begrijpend lezen : constructie van twee observatie-instrumenten voor het meten van de kwaliteit en kwantiteit van instructie bij begrijpend lezen Publikatie / ISOR-Onderwijsonderzoek
Pagina(s) 119
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR/Afdeling Onderwijsonderzoek, Universiteit Utrecht