ZOEKRESULTATEN
40 Zoekresultaten
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Een Europees literatuurportfolio : enkele samenvattende aantekeningen
Het schoolvak Nederlands
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
48-50
Plaats van uitgave
Leeuwarden
Uitgeverij
HSN
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
'Sympathiek' : over leerprocessen en woordenschatontwikkeling
Het schoolvak Nederlands
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
"19-24"
Plaats van uitgave
Leeuwarden
Uitgeverij
HSN
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Tekstsoorten en leesstrategieën in de eerste fase VO : vage leestheorie bemoeilijkt vertaling kerndoelen naar de praktijk
Het schoolvak Nederlands
Trefwoord(en)
Pagina(s)
73-77
Plaats van uitgave
Leeuwarden
Uitgeverij
HSN
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Het verlangen naar de kust : over 'tekst' en culturele geletterdheid
Het schoolvak Nederlands
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
106-112
Plaats van uitgave
Leeuwarden
Uitgeverij
HSN
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Als je te sáái begint, lezen de mensen het verhaal niet : een aanzet tot interpretatie van een stelinstructie op een basisschool vanuit een schooletnografische invalshoek
Het schoolvak Nederlands
Trefwoord(en)
Pagina(s)
1-8
Plaats van uitgave
Leeuwarden
Uitgeverij
HSN
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Kwaliteit van taalonderwijs
Het schoolvak Nederlands
Trefwoord(en)
Pagina(s)
133-140
Plaats van uitgave
Leeuwarden
Uitgeverij
HSN
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Redenen om geen spreek- en luisteronderwijs te geven : terecht of onterecht?
Het schoolvak Nederlands
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
125-130
Plaats van uitgave
Leeuwarden
Uitgeverij
HSN
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Taakgericht taalonderwijs : een succes?
Het schoolvak Nederlands
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
137-144
Plaats van uitgave
Leeuwarden
Uitgeverij
HSN
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Neem het voortouw, wacht niet af! : de rol van de docent Nederlands in culturele en kunstzinnige vorming
Het schoolvak Nederlands
Auteur(s)
Pagina(s)
145-151
Plaats van uitgave
Leeuwarden
Uitgeverij
HSN
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Leerstof voor taalbeschouwingsonderwijs : wat bevatten taalmethoden en de 'blauwdruk voor taalmethoden' van de SLO?
Het schoolvak Nederlands
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
89-101
Plaats van uitgave
Leeuwarden
Uitgeverij
HSN