ZOEKRESULTATEN

9 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Training in leesstrategieën en leesvaardigheid De kwaliteit van het leesonderwijs in Nederland RAIN
Pagina(s) 105-125
Nummer 8
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Fictie-onderwijs en basisvorming : wat vinden docenten ervan en welke doelstellingen streven zij na? Het schoolvak Nederlands
Pagina(s) 369-378
Plaats van uitgave Beigem
Uitgeverij Stichting 'Het Schoolvak Nederlands'

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Training en transfer van leesstrategieën Leesvaardigheid in de eerste en in een tweede taal
Pagina(s) 69-82
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Universiteit Utrecht, Centre for Language and Communication

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Argumentatie in de voorstellen van de vakontwikkelgroep Nederlands: leerstofdomein, didactiek en voorbeeldoefeningen Het schoolvak Nederlands: verslag van de negende conferentie
Pagina(s) 241-254
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Algemeen Pedagogisch Studiecentrum

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Argument form and cognitive components Reconstruction and application Proceedings of the Third ISSA conference on argumentation (University of Amsterdam, June 21-24, 1994) ; vol. III
Pagina(s) 327-336
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij International Centre for the Study of Argumentation, Sic Sat

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1993
Titelbeschrijving Effectief moedertaalonderwijs Verslag van de zesde Conferentie Het schoolvak Nederlands in het secundair/voortgezet onderwijs, gehouden te Antwerpen, 17 oktober 1992
Pagina(s) 223-239
Plaats van uitgave "Enschede"
Uitgeverij VALO-Moedertaal

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1992
Titelbeschrijving Onderwijs in argumenteren Handboek lees- en schrijfdidactiek
Pagina(s) 233-249
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1992
Titelbeschrijving Argumentatie in de CVEN-voorstellen; consequenties voor het onderwijsaanbod Het schoolvak Nederlands in het voortgezet/secundair onderwijs: verslag van de vijfde Conferentie, gehouden te Amsterdam/Diemen 27 september 1991
Pagina(s) 69-78
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij VALO-Moedertaal

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1985
Titelbeschrijving Empirisch onderzoek naar de identificatie van argumentatie Taalbeheersing in theorie en praktijk: lezingen van het VIOT-taalbeheersingscongres, gehouden op 28, 29 en 30 augustus 1984 aan de Katholieke Hogeschool te Tilburg
Pagina(s) 29-37
Plaats van uitgave Dordrecht
Uitgeverij Foris