ZOEKRESULTATEN

15 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Functioneel aanvankelijk leesonderwijs : een beschrijving en een evaluatie SVO reeks
Pagina(s) 229
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Leesproblemen in vergelijkend perspectief
Pagina(s) 40-42
Tijdschrift School & begeleiding
Volume 10
Nummer 38
ISBN-nummer nan

PublicatietypeBoek
Jaar 1993
Titelbeschrijving Leesvaardigheid, leesonderwijs en buitenschools lezen : instrumentatie en effecten SCO-rapport
Auteur(s)
Pagina(s) XIII, 172
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO-Kohnstamm Instituut

PublicatietypeBoek
Jaar 1993
Titelbeschrijving Television and children's reading: a three-year panel study
Pagina(s) X, 149
Plaats van uitgave Leiden
Uitgeverij Centre for Child and Media Studies

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Leesprestaties, leesgewoonten en leesbevordering : de jeugdbibliothecaris als katalysator
Pagina(s) 6-10
Tijdschrift Leesgoed
Volume 21
Nummer 3
ISBN-nummer nan

PublicatietypeBoek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Waar blijft de tijd ... ? : een onderzoek naar de tijdbesteding aan Nederlandse taal in leerjaar 5 tot en met 8 van het basisonderwijs SC
Pagina(s) III, 71
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO-Kohnstamm Instituut voor Onderzoek van Opvoeding en Onderwijs van de Faculteit der Pedagogische en Onderwijskundige Wetenschappen, Universiteit van Amsterdam ; Amsterdam : Stichting Kohnstamm Fonds voor Onderwijsresearch, SCO [distr.]

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving De leessleutel SCO-rapport
Pagina(s) 27
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht SCO-rapport
Pagina(s) 19
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht SCO-rapport
Pagina(s) 29
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam