ZOEKRESULTATEN

11 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Computergestuurde instructie voor de werkwoordspelling Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 97-100
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Effectief spellingonderwijs door een regelgestuurde instructievorm en geïndividualiseerde feedback Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 93-96
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Voortzetting van een longitudinaal onderzoek naar de ontwikkeling van de leesvaardigheid in het basisonderwijs Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 127-131
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving De invloed van samenwerking op spellingprestaties Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 175-179
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Een computergestuurd programma voor aanvankelijk lezen Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 145-149
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Problematische fonemische analyse Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 107-112
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Studievaardigheden in de basisschool Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 79-84
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Verwerken van teksten Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 71-77
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Leeractiviteiten en processen tijdens het onderwijs in begrijpend lezen Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 101-105
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Dialoog structuur analyse bij interactieve probleemoplossing (DSA-project I SVO-4237 en DSA-project II&III SVO-7003) Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 195-204
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen