ZOEKRESULTATEN
11 Zoekresultaten
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Computergestuurde instructie voor de werkwoordspelling
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
97-100
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Effectief spellingonderwijs door een regelgestuurde instructievorm en geïndividualiseerde feedback
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
93-96
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Voortzetting van een longitudinaal onderzoek naar de ontwikkeling van de leesvaardigheid in het basisonderwijs
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
127-131
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
De invloed van samenwerking op spellingprestaties
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
175-179
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Een computergestuurd programma voor aanvankelijk lezen
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
145-149
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Problematische fonemische analyse
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
107-112
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Studievaardigheden in de basisschool
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
79-84
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Verwerken van teksten
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
71-77
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Leeractiviteiten en processen tijdens het onderwijs in begrijpend lezen
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
101-105
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Dialoog structuur analyse bij interactieve probleemoplossing (DSA-project I SVO-4237 en DSA-project II&III SVO-7003)
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
195-204
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen