ZOEKRESULTATEN

38 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Ontwikkeling van verbale efficiëntie in het Nederlands als eerste en tweede taal Leren lezen en spellen: ontwikkeling en problemen: verslag van een conferentie te Utrecht, 6 & 7 mei, 1986
Pagina(s) 100-106
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1986
Titelbeschrijving De relatie tussen woordbeeldkwaliteit, leerinstructie en spellingkennis Leren lezen en spellen: ontwikkeling en problemen: verslag van een conferentie te Utrecht, 6 & 7 mei, 1986
Pagina(s) 73-78
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Leren lezen : behoefte aan hulp van buitenaf Leerprocessen en instructie Bijdragen aan onderwijsresearch
Pagina(s) 87-97
Nummer 1
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Woordfrequentie, repetitie en ernstige leesproblemen Leren lezen en spellen: ontwikkeling en problemen: verslag van een conferentie te Utrecht, 6 & 7 mei, 1986
Pagina(s) 40-45
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1985
Titelbeschrijving De verwerving van orthografische kennis Visies op spelling
Pagina(s) 73-82
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij Wolters-Noordhoff

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Inschaling van woorden naar moeilijkheidsgraad door beginnende lezers Leren lezen en spellen: ontwikkeling en problemen: verslag van een conferentie te Utrecht, 6 & 7 mei, 1986
Pagina(s) 47-54
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeBoek
Jaar 1983
Titelbeschrijving Phonemic and graphemic codes in learning to read
Auteur(s)
Pagina(s) 103
Plaats van uitgave Utrecht: Elinkwijk
Uitgeverij S.l.: s.n.

PublicatietypeBoek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Leren lezen en spellen: ontwikkeling en problemen: verslag van een conferentie te Utrecht, 6 & 7 mei, 1986
Pagina(s) 116
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Een computergestuurd programma voor aanvankelijk lezen Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 145-149
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Decodeerstrategieën en decodeertraining bij dyslectische kinderen Leren lezen en spellen: ontwikkeling en problemen: verslag van een conferentie te Utrecht, 6 & 7 mei, 1986
Pagina(s) 3-8
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger