ZOEKRESULTATEN

27 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2019
Titelbeschrijving Eighth graders' expository text comprehension: do motivational aspects add to cognitive skills?
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 172-205
Tijdschrift Dutch Journal of Applied Linguistics
Volume 8
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2012
Titelbeschrijving Hoe groot is het verschil tussen B1 en B2?
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 201-217
Tijdschrift Internationale neerlandistiek
Volume 50
Nummer 4
ISBN-nummer nan

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2005
Titelbeschrijving Street language: a multilingual youth register in the Netherlands
Pagina(s) 85-117
Tijdschrift Journal of multilingual and multicultural development
Volume 26
Nummer 2
ISBN-nummer 0143-4632

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2004
Titelbeschrijving "Hé sma, warr gha jai?": straattaal anno 2004
Trefwoord(en)
Pagina(s) 148-151
Tijdschrift Onze taal
Volume 73
Nummer 6

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2001
Titelbeschrijving Verdiepen van woordkennis : een empirische studie naar de effecten van een trainingsprogramma
Pagina(s) 239-255
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 78
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Woordkennis van Turkse kinderen in de bovenbouw van het basisonderwijs : een vergelijkend onderzoek bij één- en tweetalige Turkse leerlingen
Pagina(s) 21-33, 137
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 61
Nummer 1
ISBN-nummer 0169-7420

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving De samenvatting als leesprestatie : de rol van taal, tekstkwaliteit, onderwerp en scoring
Auteur(s)
Pagina(s) 237-262
Tijdschrift Gramma/TTT
Volume 7
Nummer 3
ISBN-nummer 0927-3255

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1998
Titelbeschrijving Lexical knowledge in L1 and L2 of third and fifth graders
Pagina(s) 452-470
Tijdschrift Applied linguistics
Volume 19
Nummer 4
ISBN-nummer 0142-6001

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1998
Titelbeschrijving Kennis van woorden : de toetsing van diepe woordkennis
Pagina(s) 153-168
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 75
Nummer 2
ISBN-nummer 0165-0645