ZOEKRESULTATEN
25 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2018
Titelbeschrijving
Attitudinal factors and the intention to learn English in pre-vocational secondary bilingual and mainstream education
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
203-226
Tijdschrift
Dutch journal of applied linguistics
Volume
7
Nummer
2
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2008
Titelbeschrijving
De literaire respons en de attitude ten aanzien van het lezen van literatuur bij leerlingen in het voortgezet onderwijs
Jeugdliteratuur en andere media: cultuureducatie in woord en beeld
Auteur(s)
Pagina(s)
151-157
Plaats van uitgave
Leidschendam
Uitgeverij
Biblion Uitgeverij
PublicatietypeBoek
Jaar
2004
Titelbeschrijving
De integratie van taal- en vakonderwijs
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
150
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO-Kohnstamm Instituut
PublicatietypeBoek
Jaar
2001
Titelbeschrijving
Determinanten van succesvol NT2-onderwijs: factoren van invloed op de leerwinst Nederlands van 1.9-leerlingen in groep 4 en 7 van het primair onderwijs
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
375
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO-Kohnstamm Instituut
PublicatietypeBoek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Wat weten we?: een literatuurstudie naar empirisch onderzoek gericht op het onderwijs Nederlands als tweede taal in het basisonderwijs
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
279
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO-Kohnstamm Instituut
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Strategische leeshandelingen en vaardigheid in het begrijpend lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
365-377
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
77
Nummer
5-6
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeBoek
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Nederlands onder vuur?: over de inhoud en didactiek van het vak Nederlands in de basisvorming: de paneldiscussie Nederlands over het inspectierapport
545
Auteur(s)
Pagina(s)
757-769
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Levende talen
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Leerlingen in de basisvorming over fictie en fictie-onderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
47-82, 96
Tijdschrift
Spiegel
Volume
16
Nummer
1
ISBN-nummer
0168-8790
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Fictie-onderwijs in de basisvorming: attitudes van docenten en vormgeving van het onderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
31-67
Tijdschrift
Spiegel
Volume
15
Nummer
1
ISBN-nummer
0168-8790
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Procesevaluatie sireneproject
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO-Kohnstamm Instituut, Faculteit der Pedagogische en Onderwijskundige Wetenschappen, Universiteit van Amsterdam