ZOEKRESULTATEN

25 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2018
Titelbeschrijving Attitudinal factors and the intention to learn English in pre-vocational secondary bilingual and mainstream education
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 203-226
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics
Volume 7
Nummer 2

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2008
Titelbeschrijving De literaire respons en de attitude ten aanzien van het lezen van literatuur bij leerlingen in het voortgezet onderwijs Jeugdliteratuur en andere media: cultuureducatie in woord en beeld
Pagina(s) 151-157
Plaats van uitgave Leidschendam
Uitgeverij Biblion Uitgeverij

PublicatietypeBoek
Jaar 2004
Titelbeschrijving De integratie van taal- en vakonderwijs SCO-rapport
Pagina(s) 150
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO-Kohnstamm Instituut

PublicatietypeBoek
Jaar 2001
Titelbeschrijving Determinanten van succesvol NT2-onderwijs: factoren van invloed op de leerwinst Nederlands van 1.9-leerlingen in groep 4 en 7 van het primair onderwijs SCO-rapport
Pagina(s) 375
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO-Kohnstamm Instituut

PublicatietypeBoek
Jaar 2000
Titelbeschrijving Wat weten we?: een literatuurstudie naar empirisch onderzoek gericht op het onderwijs Nederlands als tweede taal in het basisonderwijs SCO-rapport
Pagina(s) 279
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO-Kohnstamm Instituut

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Strategische leeshandelingen en vaardigheid in het begrijpend lezen
Pagina(s) 365-377
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 77
Nummer 5-6
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeBoek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Nederlands onder vuur?: over de inhoud en didactiek van het vak Nederlands in de basisvorming: de paneldiscussie Nederlands over het inspectierapport 545
Pagina(s) 757-769
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Levende talen

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1998
Titelbeschrijving Leerlingen in de basisvorming over fictie en fictie-onderwijs
Pagina(s) 47-82, 96
Tijdschrift Spiegel
Volume 16
Nummer 1
ISBN-nummer 0168-8790

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1997
Titelbeschrijving Fictie-onderwijs in de basisvorming: attitudes van docenten en vormgeving van het onderwijs
Pagina(s) 31-67
Tijdschrift Spiegel
Volume 15
Nummer 1
ISBN-nummer 0168-8790

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Procesevaluatie sireneproject SCO-rapport
Auteur(s)
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO-Kohnstamm Instituut, Faculteit der Pedagogische en Onderwijskundige Wetenschappen, Universiteit van Amsterdam