ZOEKRESULTATEN

9 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1990
Titelbeschrijving The impact of socioeconomic variables on cultural behavior : the case of subscribers to literary magazines
Pagina(s) 359-375
Tijdschrift Poetics
Volume 19
Nummer 4
ISBN-nummer 0304-422X

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1989
Titelbeschrijving Lezen en leesproblemen : hoe ontstaan individuele verschillen in leesvaardigheid?
Auteur(s)
Pagina(s) 247-250
Tijdschrift Bibliotheek en samenleving
Volume 17
Nummer 7-8
ISBN-nummer 0165-1048

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1989
Titelbeschrijving Keuzes zonder voorkeur?
Pagina(s) 387-392
Tijdschrift Spektator
Volume 18
Nummer 5
ISBN-nummer 0165-084X

PublicatietypeBoek
Jaar 1987
Titelbeschrijving Lezen: een taalkundig-psychologische benadering
Pagina(s) 164
Plaats van uitgave Tilburg
Uitgeverij Zwijsen

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1987
Titelbeschrijving Choice patterns of adult users of a public library
Pagina(s) 353-368
Tijdschrift Poetics
Volume 16
Nummer 3-4
ISBN-nummer 0304-422X

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1986
Titelbeschrijving De keuzeprofielen van volwassen gebruikers van een openbare bibliotheek
Pagina(s) 259-273
Tijdschrift TTT
Volume 6
Nummer 3
ISBN-nummer 0167-4773

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1986
Titelbeschrijving Titelproduktie en werkbeurs : een vergelijkende analyse van de titelproduktie van door het Fonds voor de Letteren gesubsidieerde auteurs
Pagina(s) 285-295
Tijdschrift TTT
Volume 6
Nummer 3
ISBN-nummer 0167-4773

PublicatietypeBoek
Jaar 1985
Titelbeschrijving Individuele verschillen in leesvaardigheid : een onderzoek naar vaardigheidsverschillen in woordherkenning en de invloed hiervan op de prestatie op begrijpend lezen bij leerlingen uit het derde en vijfde leerjaar van het gewoon lager onderwijs Proefschrift Nijmegen
Auteur(s)
Pagina(s) XI, 283
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij s.n.

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1985
Titelbeschrijving Een componententheorie van leesvaardigheden : een poging tot validering
Pagina(s) 97-106
Tijdschrift Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume 10
Nummer 3
ISBN-nummer 0165-0645