ZOEKRESULTATEN
4 Zoekresultaten
PublicatietypeBoek
Jaar
2014
Titelbeschrijving
Leuk om te lezen of makkelijk te begrijpen?: optimaal begrijpelijke teksten voor het voortgezet onderwijs
Stichting Lezen reeks
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
95
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2014
Titelbeschrijving
Establishing coherence in schoolbook texts: how connectives and layout affect students' text comprehension
Trefwoord(en)
Pagina(s)
1-29
Tijdschrift
Dutch journal of applied linguistics = Nederlands tijdschrift voor toegepaste taalwetenschap
Volume
3
Nummer
1
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2013
Titelbeschrijving
Omdat leerlingen moeite hebben met die teksten. Daarom!: tekstbegrip verbeteren in het voortgezet onderwijs
De aarzelende lezer over de streep
Stichting Lezen reeks
Pagina(s)
85-104
Nummer
22
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2012
Titelbeschrijving
Streven naar begrijpelijkheid: gevolgen voor causaliteit in Bijbelvertalingen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
1-25
Tijdschrift
Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume
34
Nummer
1
ISBN-nummer
0166-4379