ZOEKRESULTATEN
7 Zoekresultaten
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2014
Titelbeschrijving
Comparing the role of input in bilingual acquisition across domains
Input and experience in bilingual development
Trends in language acquisition research
Auteur(s)
Pagina(s)
181-201
Nummer
13
Plaats van uitgave
"Amsterdam"
Uitgeverij
John Benjamins Publishing Company
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2014
Titelbeschrijving
Dutch and English literacy and language outcomes of dyslexic students in regular and bilingual secondary education
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
62-81
Tijdschrift
Dutch journal of applied linguistics = Nederlands tijdschrift voor toegepaste taalwetenschap
Volume
3
Nummer
1
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2010
Titelbeschrijving
Scope assignment in child language: on the role of the Question Under Discussion
The linguistics enterprise: from knowledge of language to knowledge in linguistics
Linguistik aktuell = Linguistics today
Auteur(s)
Pagina(s)
89-114
Volume
150
Plaats van uitgave
Amsterdam; Philadelphia
Uitgeverij
John Benjamins Publishing Company
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2010
Titelbeschrijving
Meertaligheid matters: opgroeien met twee talen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
50-51
Tijdschrift
Onze taal
Volume
79
Nummer
2-3
PublicatietypeBoek
Jaar
2006
Titelbeschrijving
Paths of development in L1 and L2 acquisition: in honor of Bonnie D. Schwartz
Language acquisition & language disorders
Trefwoord(en)
Pagina(s)
VIII, 222
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Benjamins
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2006
Titelbeschrijving
Neuter gender and interface vulnerability in child L2/2L1 Dutch
Paths of development in L1 and L2 acquisition: in honor of Bonnie D. Schwartz
Language acquisition & language disorders
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
107-134
Nummer
39
Plaats van uitgave
Amsterdam [etc.]
Uitgeverij
Benjamins
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2004
Titelbeschrijving
On the syntax-semantics interface in Dutch: adult and child L2 acquisition compared
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
173-187
Tijdschrift
IRAL: international review of applied linguistics in language teaching
Volume
42
Nummer
2
ISBN-nummer
0019-042X