ZOEKRESULTATEN
9 Zoekresultaten
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1991
Titelbeschrijving
Onderwijs in begrijpend lezen : communicatie en denken
Instructie in begrijpend lezen
RAIN
Trefwoord(en)
Pagina(s)
41-60
Nummer
1
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1991
Titelbeschrijving
Begrijpend lezen in het voortgezet onderwijs : strategische aanpak van authentieke teksten
Instructie in begrijpend lezen
RAIN
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
93-112
Nummer
1
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1991
Titelbeschrijving
Kleuters op weg naar begrijpend lezen
Instructie in begrijpend lezen
RAIN
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
77-91
Nummer
1
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1991
Titelbeschrijving
Begrijpend lezen in de aanvangsfase : rol van coherentie, inferentie en anafora
Instructie in begrijpend lezen
RAIN
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
113-127
Nummer
1
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1991
Titelbeschrijving
Begrijpend lezen in het basisonderwijs
Instructie in begrijpend lezen
RAIN
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
129-142
Nummer
1
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1992
Titelbeschrijving
Teaching strategies to poor readers
European conference on educational research: book of summaries
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
289-292
Volume
1
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
University of Twente, Department of Education
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1993
Titelbeschrijving
Instructie in strategieën voor begrijpend lezen aan zwakke lezers
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
298-308
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
70
Nummer
4
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1993
Titelbeschrijving
Aanleren van leesstrategieën aan zwakke lezers
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
32-34
Tijdschrift
School & begeleiding
Volume
10
Nummer
38
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeBoek
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Instructie in leesstrategieën : problemen met begrijpend lezen en het effect van instructie aan zwakke lezers
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
124
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Paedologisch Instituut