ZOEKRESULTATEN
11 Zoekresultaten
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Enkele uitkomsten van onderzoek met de Taaltests voor Kinderen
Taalontwikkelingsstoornissen: onderzoek en behandeling: symposium gehouden 31 maart 1984, Jaarbeurs te Utrecht
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
182-199
Plaats van uitgave
Lisse
Uitgeverij
Swets & Zeitlinger
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Inschaling van woorden naar moeilijkheidsgraad door beginnende lezers
Leren lezen en spellen: ontwikkeling en problemen: verslag van een conferentie te Utrecht, 6 & 7 mei, 1986
Trefwoord(en)
Pagina(s)
47-54
Plaats van uitgave
Lisse
Uitgeverij
Swets & Zeitlinger
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Problematische fonemische analyse
Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
107-112
Plaats van uitgave
Enschede
Uitgeverij
Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1993
Titelbeschrijving
Training in woordidentificatie : effecten van oefenprocedures
Lees- en spellingproblemen: praktijk en onderzoek
Leerproblemen op school
Trefwoord(en)
Pagina(s)
73-89
Plaats van uitgave
Leuven [etc.]
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeBoek
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Gewoon, ongewoon, buitengewoon : opstellen over leerproblemen
Ortho
Trefwoord(en)
Pagina(s)
318
Plaats van uitgave
Rotterdam
Uitgeverij
Lemniscaat
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Het diagnostiseren van dyslexie met behulp van een computerprogramma : een vergelijking met humane diagnosten
Gewoon, ongewoon, buitengewoon: opstellen over leerproblemen: aangeboden aan J.J. Dumont bij zijn afscheid als hoogleraar orthopedagogiek
Trefwoord(en)
Pagina(s)
255-271
Plaats van uitgave
Rotterdam
Uitgeverij
Lemniscaat
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Ontwikkeling- en programmagericht taal-/leesonderwijs aan jonge kinderen
Gewoon, ongewoon, buitengewoon: opstellen over leerproblemen: aangeboden aan J.J. Dumont bij zijn afscheid als hoogleraar orthopedagogiek
Trefwoord(en)
Pagina(s)
197-217
Plaats van uitgave
Rotterdam
Uitgeverij
Lemniscaat
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Fonemische segmentatie (v/h auditieve analyse)
Gewoon, ongewoon, buitengewoon: opstellen over leerproblemen: aangeboden aan J.J. Dumont bij zijn afscheid als hoogleraar orthopedagogiek
Trefwoord(en)
Pagina(s)
218-234
Plaats van uitgave
Rotterdam
Uitgeverij
Lemniscaat
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Diagnostisch redeneren bij problemen in het aanvankelijk lezen en spellen
Gewoon, ongewoon, buitengewoon: opstellen over leerproblemen: aangeboden aan J.J. Dumont bij zijn afscheid als hoogleraar orthopedagogiek
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
235-254
Plaats van uitgave
Rotterdam
Uitgeverij
Lemniscaat
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Kunnen leerstoornissen vroegtijdig worden onderkend?
Gewoon, ongewoon, buitengewoon: opstellen over leerproblemen: aangeboden aan J.J. Dumont bij zijn afscheid als hoogleraar orthopedagogiek
Trefwoord(en)
Pagina(s)
50-69
Plaats van uitgave
Rotterdam
Uitgeverij
Lemniscaat