ZOEKRESULTATEN

12 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Nederlands leren is goed voor de integratie, maar het is niet voldoende Taal als sleutel: 10 jaar Gilde SamenSpraak
Pagina(s) 56-64
Plaats van uitgave Hilversum
Uitgeverij FC Klap

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2003
Titelbeschrijving Schrijven voor het onderwijs : Nederlands als vreemde taal Appel heeft het gedaan
Pagina(s) 151-156
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Bert Bakker

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1998
Titelbeschrijving Amsterdam wordt internationaal steunpunt : vraagbaak voor docenten Nederlands als vreemde taal : [een gesprek met René Appel]
Auteur(s)
Pagina(s) 30-33
Tijdschrift Taalschrift
Volume 1
Nummer mrt
ISBN-nummer 1380-3697

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1998
Titelbeschrijving Over: Appel, René. Tweestrijd. Amsterdam, 1998
Auteur(s)
Pagina(s) vol. 4 (1998), afl. 3 (apr), p. 173.-173
Tijdschrift Leesidee
Volume 4
Nummer 3
ISBN-nummer 1370-1053

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1996
Titelbeschrijving Vlekkeloze roman over een keurige heer
Auteur(s)
Pagina(s) vol. 2 (1996), afl. 10 (dec), p. 789.-789
Tijdschrift Leesidee
Volume 2
Nummer 10
ISBN-nummer 1370-1053

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1992
Titelbeschrijving Een taalkundige in misdaad : interview [met René Appel]
Auteur(s)
Pagina(s) 4-5
Tijdschrift Kik
Volume 2
Nummer 7
ISBN-nummer nan

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1989
Titelbeschrijving Over: Appel, René. Spijt
Auteur(s)
Pagina(s) 29-30
Tijdschrift Vlenego
Volume 2
Nummer 2
ISBN-nummer nan

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1989
Titelbeschrijving Dingen des levens : ook in zijn tweede roman zet René Appel een benauwende microkosmos op scherp
Auteur(s)
Pagina(s) 73-74
Tijdschrift Intermagazine
Volume 10
Nummer 4
ISBN-nummer nan

PublicatietypeBoek
Jaar 1987
Titelbeschrijving Programmering in de praktijk: een reconstructie-onderzoek naar researchprogramma's in het minderhedenonderzoek in Nederland
Auteur(s)
Pagina(s) V, 200
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam