ZOEKRESULTATEN

145 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2023
Titelbeschrijving Youngadultvertalers to the rescue
Auteur(s)
Pagina(s) 109-118
Tijdschrift Filter
Volume 30
Nummer 2

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2022
Titelbeschrijving As the chess-set flies: Arthurian marvels in Chaucer's "Squire's Tale" and the "Roman van Walewein" Medieval English and Dutch literatures: the European context (essays in honour of David F. Johnson)
Pagina(s) 207-232
Plaats van uitgave Cambridge
Uitgeverij D. S. Brewer

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2022
Titelbeschrijving Plural inflection in varieties of Dutch: patterns of restructuring and geographical redistribution
Auteur(s)
Pagina(s) 394-427
Tijdschrift Nederlandse taalkunde
Volume 27
Nummer 3

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2021
Titelbeschrijving Van de andere kant
Auteur(s)
Pagina(s) 124-132
Tijdschrift Filter
Volume 28
Nummer 3

PublicatietypeBoek
Jaar 2020
Titelbeschrijving De Dutchionary: woordenboek van al wat Dutch is
Auteur(s)
Pagina(s) 208
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Pluim

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2017
Titelbeschrijving Doomsday?: (Engelse) leenwoorden in het Nederlands De vele gezichten van het Nederlands in Vlaanderen: een inleiding tot de variatietaalkunde
Pagina(s) 230-248
Plaats van uitgave Leuven/Den Haag
Uitgeverij Acco

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2017
Titelbeschrijving "Omg zo fashionably english": codeswitching to English as an identity practice in the chatspeak of Dutch young gay men
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 47-70
Tijdschrift Taal & tongval
Volume 69
Nummer 1

PublicatietypeBoek
Jaar 2016
Titelbeschrijving English in the Netherlands: functions, forms and attitudes Varieties of English around the world
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 271
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij John Benjamins Publishing Company

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2016
Titelbeschrijving 'From Russia Witlof': Nederlands-Engelse woordspelingen in slogans en bedrijfsnamen
Auteur(s)
Pagina(s) 14-15
Tijdschrift Onze taal
Volume 85
Nummer 6

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2016
Titelbeschrijving Het effect van moeilijke en makkelijke Engelse slogans in Nederlandse advertenties De macht van de taal: taalbeheersingsonderzoek in Nederland en Vlaanderen
Pagina(s) 59-76
Plaats van uitgave Leuven/Den Haag
Uitgeverij Acco