ZOEKRESULTATEN

240 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2023
Titelbeschrijving Hoe zeg je "I love you" in jouw taal?: '(re-)productie van verschillen en diversiteit in het NT2-onderwijs
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 177-196
Tijdschrift Internationale neerlandistiek
Volume 61
Nummer 2

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2022
Titelbeschrijving Constructing the future self: a contrastive approach to L1 and L2 Dutch and French Cognition and contrast / Kognition und Kontrast: Festschrift for / für Prof. dr. Sabine de Knop
Pagina(s) 247-270
Plaats van uitgave Brussel
Uitgeverij Presse de l'Université Saint-Louis

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2022
Titelbeschrijving Ons lot als anderstalige
Auteur(s)
Pagina(s) 34-39
Tijdschrift Etcetera
Volume 169
Nummer sep-dec

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2021
Titelbeschrijving Begrijpelijkheid en accent bij beginnende NT2-leerders: het belang van achtergrondvariabelen
Pagina(s) 195-221
Tijdschrift Nederlandse taalkunde
Volume 26
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2021
Titelbeschrijving Dutch listeners’ evaluations of degrees of German-accented Dutch: the role of comprehensibility
Pagina(s) 248-271
Tijdschrift Nederlandse taalkunde
Volume 26
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2021
Titelbeschrijving Hebben we oren naar anderstaligen in het Vlaamse hoger onderwijs?: een onderzoek naar de relatie tussen niet-moedertalige uitspraakbeheersing en gepercipieerd functioneren
Auteur(s)
Pagina(s) 222-247
Tijdschrift Nederlandse taalkunde
Volume 26
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2021
Titelbeschrijving Is een doorgedreven "taligheid" van sollicitatiegesprekken altijd wenselijk?: een discoursanalytische blik op sollicitatiegesprekken met mensen met een migratieachtergrond van de eerste generatie
Pagina(s) 127-165
Tijdschrift Verslagen en mededelingen van de Koninklijke Academie voor Nederlandse Taal en Letteren
Volume 131
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2021
Titelbeschrijving The contribution of prosody to intelligibility, comprehensibility and accentedness in foreign language acquisition: can music help?
Auteur(s)
Pagina(s) 273-298
Tijdschrift Nederlandse taalkunde
Volume 26
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2021
Titelbeschrijving First language effects on the identification and evaluation of second language speech: the case of second language Dutch as spoken by Francophone learners
Pagina(s) 171-194
Tijdschrift Nederlandse taalkunde
Volume 26
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2020
Titelbeschrijving Standaardnederlands, de sleutel tot integratie in Vlaanderen?: over de uitdagingen van niet-standaardtaal voor NT2-leerders in Vlaanderen
Pagina(s) 125-159
Tijdschrift Nederlandse taalkunde
Volume 25
Nummer 1