ZOEKRESULTATEN
51 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1962
Titelbeschrijving
Over anti-semitisme
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
10-14
Tijdschrift
Hollands weekblad
Volume
3
Nummer
145
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1963
Titelbeschrijving
Het vrolijk literair domoren-spel
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
235-236
Tijdschrift
De nieuwe stem
Volume
18
Nummer
4
ISBN-nummer
0169-6777
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1965
Titelbeschrijving
Limonade drinken uit jeneverglaasjes
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
35-45
Tijdschrift
Heibel
Volume
1
Nummer
6
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1974
Titelbeschrijving
Les mots de K. L. Poll
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
51-52
Tijdschrift
De revisor
Volume
1
Nummer
3
ISBN-nummer
0302-8852
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1976
Titelbeschrijving
De chef als dichter
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
vol. 2 (1976), afl. 1 (3), p. 13.-13
Tijdschrift
Hollands diep
Volume
2
Nummer
1
ISBN-nummer
1874-0324
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1978
Titelbeschrijving
Ter Braaks Vestdijk via K.L. Poll
Auteur(s)
Pagina(s)
76-85
Tijdschrift
Bzzlletin
Volume
6
Nummer
54
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1978
Titelbeschrijving
Een predikant en zijn kerkeblad
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
320-326
Tijdschrift
Tirade
Volume
22
Nummer
236
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1979
Titelbeschrijving
Gesignaleerd
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
"57-64"
Tijdschrift
Tirade
Volume
23
Nummer
242
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1979
Titelbeschrijving
Over: Poll, K.L. Emma Kwartier. Amsterdam, 1978
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
215-216
Tijdschrift
Litterair paspoort
Volume
30
Nummer
278
ISBN-nummer
0024-4988
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1984
Titelbeschrijving
Herkenbaarheid als leesmotief
Forces in European mother tongue education: proceedings of the International symposium on mother tongue teaching, Tilburg University, 16th December 1983
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
53-67
Plaats van uitgave
Tilburg
Uitgeverij
Tilburg University, Department of Language & Literature