ZOEKRESULTATEN
94 Zoekresultaten
PublicatietypeBoek
Jaar
2008
Titelbeschrijving
Opportunities for early literacy development: evidence for home and school support
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
169
Plaats van uitgave
Antwerpen; Apeldoorn
Uitgeverij
Garant
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2001
Titelbeschrijving
Het geheim van aap-noot-mies
De smalle marge van de multiculturele samenleving
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
47-62
Plaats van uitgave
Den Haag
Uitgeverij
Biblion Uitgeverij
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2001
Titelbeschrijving
De missie van Malmberg en Zwijsen : over de geschiedenis van het aanvankelijk leesonderwijs en de eerste lezer
De smalle marge van de multiculturele samenleving
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
63-89
Plaats van uitgave
Den Haag
Uitgeverij
Biblion Uitgeverij
PublicatietypeBoek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Omgaan met verschillen bij beginnend lezen
Kortlopend onderwijsonderzoek
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
163
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeBoek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Kinderen leren lezen: voorbereidend en aanvankelijk lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
126
Plaats van uitgave
Baarn
Uitgeverij
HBUitgevers
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Wortel en peen : over het beoordelen van eerste leesboekjes
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
121-124
Tijdschrift
Leesgoed
Volume
27
Nummer
3
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeBoek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Leren lezen in groep 3 : bevindingen van het project 'Omgaan met verschillen bij het aanvankelijk lezen'
Trefwoord(en)
Pagina(s)
54
Plaats van uitgave
Amersfoort
Uitgeverij
CPS
PublicatietypeBoek
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Aanvankelijk en technisch lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
190
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
Wolters-Noordhoff
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Wat kinderen leren van taalvorming
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
163-169
Tijdschrift
Moer
Volume
31
Nummer
3
ISBN-nummer
0166-3755
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
26
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam