ZOEKRESULTATEN

94 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 2008
Titelbeschrijving Opportunities for early literacy development: evidence for home and school support
Auteur(s)
Pagina(s) 169
Plaats van uitgave Antwerpen; Apeldoorn
Uitgeverij Garant

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2001
Titelbeschrijving Het geheim van aap-noot-mies De smalle marge van de multiculturele samenleving
Pagina(s) 47-62
Plaats van uitgave Den Haag
Uitgeverij Biblion Uitgeverij

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2001
Titelbeschrijving De missie van Malmberg en Zwijsen : over de geschiedenis van het aanvankelijk leesonderwijs en de eerste lezer De smalle marge van de multiculturele samenleving
Pagina(s) 63-89
Plaats van uitgave Den Haag
Uitgeverij Biblion Uitgeverij

PublicatietypeBoek
Jaar 2000
Titelbeschrijving Omgaan met verschillen bij beginnend lezen Kortlopend onderwijsonderzoek
Auteur(s)
Pagina(s) 163
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeBoek
Jaar 2000
Titelbeschrijving Kinderen leren lezen: voorbereidend en aanvankelijk lezen
Auteur(s)
Pagina(s) 126
Plaats van uitgave Baarn
Uitgeverij HBUitgevers

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Wortel en peen : over het beoordelen van eerste leesboekjes
Auteur(s)
Pagina(s) 121-124
Tijdschrift Leesgoed
Volume 27
Nummer 3
ISBN-nummer nan

PublicatietypeBoek
Jaar 2000
Titelbeschrijving Leren lezen in groep 3 : bevindingen van het project 'Omgaan met verschillen bij het aanvankelijk lezen'
Pagina(s) 54
Plaats van uitgave Amersfoort
Uitgeverij CPS

PublicatietypeBoek
Jaar 2000
Titelbeschrijving Aanvankelijk en technisch lezen
Auteur(s)
Pagina(s) 190
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij Wolters-Noordhoff

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Wat kinderen leren van taalvorming
Auteur(s)
Pagina(s) 163-169
Tijdschrift Moer
Volume 31
Nummer 3
ISBN-nummer 0166-3755

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht SCO-rapport
Pagina(s) 26
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam