ZOEKRESULTATEN

94 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Kant en klaar lettermateriaal als ontwikkelingsmateriaal Natuurlijk leert een kind lezen TOPreeks
Pagina(s) 29-38
Nummer 3
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Pendoor

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1985
Titelbeschrijving De verwerving van orthografische kennis Visies op spelling
Pagina(s) 73-82
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij Wolters-Noordhoff

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Waarom een taakanalytische benadering in de praktijk te verkiezen is boven een basisfunctiebenadering Leesmoeilijkheden: recente visies
Pagina(s) 111-156
Plaats van uitgave Leuven ; Amersfoort
Uitgeverij Acco

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Kinderen en letters Natuurlijk leert een kind lezen TOPreeks
Pagina(s) 16-28
Nummer 3
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Pendoor

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1985
Titelbeschrijving Lees-uitvallers in leerjaar 1 van de lagere school Schoolbegeleiding: leerproblemen en schooluitval Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Pagina(s) 99-113
Nummer 4
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1983
Titelbeschrijving Training van foneemwaarneming : oorzaken van differentiële effekten Onderwijsleerprocessen: tekstverwerking, problemen oplossen en leermoeilijkheden Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Pagina(s) 165-176
Nummer 7
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1979
Titelbeschrijving Men wordt kwaad als onderwijsvernieuwing eens een keer geen rendement oplevert
Auteur(s)
Pagina(s) 2-4
Tijdschrift O-vier
Volume 9
Nummer 8
ISBN-nummer nan

PublicatietypeBoek
Jaar 1979
Titelbeschrijving Begeleide onderwijsvernieuwing: evaluatie van een curriculum-innovatie gericht op differentiatie van het aanvankelijk leesonderwijs
Auteur(s)
Pagina(s) 493
Plaats van uitgave Tilburg
Uitgeverij Zwijsen; Meerhout: Infoboek

PublicatietypeBoek
Jaar 1985
Titelbeschrijving Het woordenboek de klas uit? : een aanzet tot verbetering van het aanvankelijk leesonderwijs in het Nederlands als tweede taal Publicatie van de Vakgroep Taalbeheersing
Pagina(s) V, 99, XXIX
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij Nederlands Instituut der Rijksuniversiteit Groningen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1985
Titelbeschrijving Verschillen in vaardigheden tussen leerlingen aan het begin van het eerste leerjaar en de invloed daarvan op de lees- en spellingsprestaties en de doorstroming in de volgende drie leerjaren Schoolbegeleiding: leerproblemen en schooluitval Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Pagina(s) 89-98
Nummer 4
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger