ZOEKRESULTATEN
94 Zoekresultaten
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Kant en klaar lettermateriaal als ontwikkelingsmateriaal
Natuurlijk leert een kind lezen
TOPreeks
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
29-38
Nummer
3
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Pendoor
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1985
Titelbeschrijving
De verwerving van orthografische kennis
Visies op spelling
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
73-82
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
Wolters-Noordhoff
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Waarom een taakanalytische benadering in de praktijk te verkiezen is boven een basisfunctiebenadering
Leesmoeilijkheden: recente visies
Trefwoord(en)
Pagina(s)
111-156
Plaats van uitgave
Leuven ; Amersfoort
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1986
Titelbeschrijving
Kinderen en letters
Natuurlijk leert een kind lezen
TOPreeks
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
16-28
Nummer
3
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Pendoor
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1985
Titelbeschrijving
Lees-uitvallers in leerjaar 1 van de lagere school
Schoolbegeleiding: leerproblemen en schooluitval
Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
99-113
Nummer
4
Plaats van uitgave
Lisse
Uitgeverij
Swets & Zeitlinger
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1983
Titelbeschrijving
Training van foneemwaarneming : oorzaken van differentiële effekten
Onderwijsleerprocessen: tekstverwerking, problemen oplossen en leermoeilijkheden
Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
165-176
Nummer
7
Plaats van uitgave
Lisse
Uitgeverij
Swets & Zeitlinger
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1979
Titelbeschrijving
Men wordt kwaad als onderwijsvernieuwing eens een keer geen rendement oplevert
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
2-4
Tijdschrift
O-vier
Volume
9
Nummer
8
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeBoek
Jaar
1979
Titelbeschrijving
Begeleide onderwijsvernieuwing: evaluatie van een curriculum-innovatie gericht op differentiatie van het aanvankelijk leesonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
493
Plaats van uitgave
Tilburg
Uitgeverij
Zwijsen; Meerhout: Infoboek
PublicatietypeBoek
Jaar
1985
Titelbeschrijving
Het woordenboek de klas uit? : een aanzet tot verbetering van het aanvankelijk leesonderwijs in het Nederlands als tweede taal
Publicatie van de Vakgroep Taalbeheersing
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
V, 99, XXIX
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
Nederlands Instituut der Rijksuniversiteit Groningen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1985
Titelbeschrijving
Verschillen in vaardigheden tussen leerlingen aan het begin van het eerste leerjaar en de invloed daarvan op de lees- en spellingsprestaties en de doorstroming in de volgende drie leerjaren
Schoolbegeleiding: leerproblemen en schooluitval
Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
89-98
Nummer
4
Plaats van uitgave
Lisse
Uitgeverij
Swets & Zeitlinger