ZOEKRESULTATEN

12 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Aanvankelijk spellen : de dominantie van de verklankende spelwijze en de geringe effectiviteit van lezen als spellinginstructie-methode
Pagina(s) 28-45
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 70
Nummer 1
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Kernonderdelen bij het aanvankelijk lezen en spellen : zorgverbreding in de praktijk
Auteur(s)
Pagina(s) 290-295
Tijdschrift Speciaal onderwijs
Volume 66
Nummer 8
ISBN-nummer 0165-6015

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1985
Titelbeschrijving De invloed van wetenschappelijk onderzoek op het aanvankelijk lees- en spellingsonderwijs
Auteur(s)
Pagina(s) 108-124
Tijdschrift Nederlands tijdschrift voor opvoeding, vorming en onderwijs
Volume 1
Nummer 3
ISBN-nummer nan

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht SCO-rapport
Pagina(s) 29
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1985
Titelbeschrijving Spellingonderwijs in de onderbouw van de basisschool volgens een regelgerichte methode Visies op spelling
Pagina(s) 128-139
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij Wolters-Noordhoff

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1985
Titelbeschrijving De verwerving van orthografische kennis Visies op spelling
Pagina(s) 73-82
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij Wolters-Noordhoff

PublicatietypeBoek
Jaar 1985
Titelbeschrijving Van kleuterkrabbel tot schrijftaal : methodisch schrijven, vormgeven, spellen, creatief, grafisch en zakelijk schrijven in de basisschool Onderwijskundige brochuren reeks
Auteur(s)
Pagina(s) 136
Plaats van uitgave Tilburg
Uitgeverij Zwijsen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1985
Titelbeschrijving Spellingonderwijs in de onderklassen van de basisschool volgens de structuurmethode Visies op spelling
Pagina(s) 116-127
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij Wolters-Noordhoff

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht SCO-rapport
Pagina(s) 26
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam