ZOEKRESULTATEN
12 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1993
Titelbeschrijving
Aanvankelijk spellen : de dominantie van de verklankende spelwijze en de geringe effectiviteit van lezen als spellinginstructie-methode
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
28-45
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
70
Nummer
1
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1993
Titelbeschrijving
Kernonderdelen bij het aanvankelijk lezen en spellen : zorgverbreding in de praktijk
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
290-295
Tijdschrift
Speciaal onderwijs
Volume
66
Nummer
8
ISBN-nummer
0165-6015
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1985
Titelbeschrijving
De invloed van wetenschappelijk onderzoek op het aanvankelijk lees- en spellingsonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
108-124
Tijdschrift
Nederlands tijdschrift voor opvoeding, vorming en onderwijs
Volume
1
Nummer
3
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
29
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam
PublicatietypeBoek
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Diagnostiek van technisch lezen en aanvankelijk spellen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
X, 171
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
VU Uitgeverij
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1985
Titelbeschrijving
Spellingonderwijs in de onderbouw van de basisschool volgens een regelgerichte methode
Visies op spelling
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
128-139
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
Wolters-Noordhoff
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1985
Titelbeschrijving
De verwerving van orthografische kennis
Visies op spelling
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
73-82
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
Wolters-Noordhoff
PublicatietypeBoek
Jaar
1985
Titelbeschrijving
Van kleuterkrabbel tot schrijftaal : methodisch schrijven, vormgeven, spellen, creatief, grafisch en zakelijk schrijven in de basisschool
Onderwijskundige brochuren reeks
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
136
Plaats van uitgave
Tilburg
Uitgeverij
Zwijsen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1985
Titelbeschrijving
Spellingonderwijs in de onderklassen van de basisschool volgens de structuurmethode
Visies op spelling
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
116-127
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
Wolters-Noordhoff
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Vijf methoden voor aanvankelijk lezen onderzocht
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
26
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO Kohnstamm, Universiteit van Amsterdam