ZOEKRESULTATEN
23 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2015
Titelbeschrijving
Hoe jonger, hoe beter?: het nut van vroeg Engels op de basisschool
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
246-247
Tijdschrift
Onze taal
Volume
84
Nummer
9
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2014
Titelbeschrijving
Taalvariatie bij kinderen in de basisschool
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
44-47
Tijdschrift
Neerlandia
Volume
118
Nummer
4
PublicatietypeBoek
Jaar
2014
Titelbeschrijving
Language growth in Dutch school-age children with specific language impairment
LOT dissertation series
Auteur(s)
Pagina(s)
188
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
LOT
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2012
Titelbeschrijving
Zij verbaasdt zich: middelbare scholieren spellen wél beter dan basisschoolleerlingen
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
172-173
Tijdschrift
Onze taal
Volume
81
Nummer
6
PublicatietypeBoek
Jaar
2010
Titelbeschrijving
Complex lexical items
LOT
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
252
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
LOT
PublicatietypeBoek
Jaar
2008
Titelbeschrijving
Taalstoornissen bij meertalige kinderen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
223
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Pearson
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Schrijven alsof het gedrukt staat: taal op de basisschool
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
144-147
Tijdschrift
Leesgoed
Volume
30
Nummer
4
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Eigen taal eerst?: veranderingen in het Onderwijs in Allochtone Levende Talen
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
282-283
Tijdschrift
Onze taal
Volume
71
Nummer
10
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Differences in writing performance: generating as indicator
Knowing what to write
Studies in writing
Trefwoord(en)
Pagina(s)
65-77
Volume
4
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Amsterdam University Press
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Deriving word meaning from context : a multi-componential skill
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
477-496
Tijdschrift
Language learning
Volume
51
Nummer
3
ISBN-nummer
0023-8333