ZOEKRESULTATEN

23 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1990
Titelbeschrijving Simulation of problem-directed dialogues Research on computer-based instruction
Pagina(s) 9-34
Plaats van uitgave Amsterdam [etc.]
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Differences in writing performance: generating as indicator Knowing what to write Studies in writing
Pagina(s) 65-77
Volume 4
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeBoek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Ontwikkelingen in de leesvaardigheid van leerlingen van het basisonderwijs : resultaten van het Landelijk Onderzoek Leesvaardigheid in 1986 en 1988 Bulletinreeks / CITO
Auteur(s)
Pagina(s) 116
Plaats van uitgave Arnhem
Uitgeverij CITO

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Children's composing : a study of the relationships between planning and revision skill, writing processes, text quality and linguistic skills Theories, models and methodology in writing research
Pagina(s) 108-120
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Coöperatief probleemoplossen met computers in het onderwijs : het modelleren van coöperatieve dialogen voor de ontwikkeling van intelligente onderwijssystemen
Auteur(s)
Pagina(s) XIII, 389
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Universiteit Utrecht

PublicatietypeBoek
Jaar 1987
Titelbeschrijving Analyse van dialoogprotocollen DSA-rapport
Pagina(s) 181
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Vakgroep Onderwijskunde, Rijksuniversiteit Utrecht

PublicatietypeBoek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Probleemoplossing Tenten-taak : analyse, simulatie en generaliseerbaarheid DSA-rapport
Auteur(s)
Pagina(s) 52, 19
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Vakgroep Onderwijskunde, Rijksuniversiteit Utrecht

PublicatietypeBoek
Jaar 1987
Titelbeschrijving Dialoogvoering en probleemoplossing : model, analyse- en simulatieprogramma DSA-rapport
Pagina(s) 123
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Vakgroep Onderwijskunde, Rijksuniversiteit Utrecht

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Children's composing : a study into the relationships between writing processes, text quality, and cognitive and linguistic skills Utrecht studies in language and communication
Pagina(s) 146
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Rodopi