ZOEKRESULTATEN

97 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2022
Titelbeschrijving Een negentiende-eeuwse Europese representatie van Japan: "Bijdrage tot de kennis van het Japansche rijk (1833)" van Jan Frederik van Overmeer Fisscher
Auteur(s)
Pagina(s) 175-195
Tijdschrift Internationale neerlandistiek
Volume 60
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2022
Titelbeschrijving Het uitzicht achter Hotel Bellevue in Buitenzorg: een postkoloniaal perspectief op attractievorming in Nederlands-Indië
Auteur(s)
Pagina(s) 196-217
Tijdschrift Internationale neerlandistiek
Volume 60
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2022
Titelbeschrijving Spiegelpaleis Indië: Javanen, Europeanen en Indo-Europeanen in de reisverhalen van Johannes Olivier
Auteur(s)
Pagina(s) 149-174
Tijdschrift Internationale neerlandistiek
Volume 60
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2022
Titelbeschrijving De taal van complotdenkers: Wappies? Nee, waarheidszoekers!
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 30-33
Tijdschrift Onze taal
Volume 91
Nummer 7

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2022
Titelbeschrijving Het laatste woord in Uphoffs "Rotte Boek": balkanisme en metafictie in "De spelers" van Manon Uphoff
Pagina(s) 46-63
Tijdschrift Internationale neerlandistiek
Volume 60
Nummer 1

PublicatietypeBoek
Jaar 2021
Titelbeschrijving De oorlog van morgen: Nederlandse beeldvorming van een volgende oorlog 1918-1940
Auteur(s)
Pagina(s) 396
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Prometheus

PublicatietypeBoek
Jaar 2021
Titelbeschrijving Character constellations: representations of social groups in present-day Dutch literary fiction
Auteur(s)
Pagina(s) 252
Plaats van uitgave Leuven
Uitgeverij Leuven University Press

PublicatietypeBoek
Jaar 2021
Titelbeschrijving Branding books across the ages: strategies and key concepts in literary branding
Pagina(s) 372
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2021
Titelbeschrijving Zo gaat de molen: nieuwe aanvliegroutes voor (nationaal) beeldvormingsonderzoek
Pagina(s) 307-331
Tijdschrift Nederlandse letterkunde
Volume 26
Nummer 2-3

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2021
Titelbeschrijving "The most successful writer of the Netherlands": on the success myth of Dutch bestselling author Herman Koch Branding books across the ages: strategies and key concepts in literary branding
Pagina(s) 215-238
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press