ZOEKRESULTATEN
151 Zoekresultaten
PublicatietypeBoek
Jaar
1976
Titelbeschrijving
Begrijpend lezen: tussenrapport juli 1976
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
105; 31
Plaats van uitgave
[Utrecht]
Uitgeverij
[Psychologisch Laboratorium R.U.]
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1976
Titelbeschrijving
Begrijpend lezen op de basisschool
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
1-12
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
53
Nummer
1976
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1979
Titelbeschrijving
Begrijpend lezen in het vierde leerjaar van de basisschool
Lees- taalonderwijs in de basisschool: bijdragen tot de Onderwijsresearchdagen 1979
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
82-105
Plaats van uitgave
's-Gravenhage
Uitgeverij
Staatsuitgeverij
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1982
Titelbeschrijving
Technisch lezen, begrijpend lezen en spellingvaardigheid in het longitudinaal onderzoek uit het project "preventie van leesmoeilijkheden"
Strategieën in leren en ontwikkeling
Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen 1982
Trefwoord(en)
Pagina(s)
229-236
Nummer
3
Plaats van uitgave
Lisse
Uitgeverij
Swets & Zeitlinger
PublicatietypeBoek
Jaar
1982
Titelbeschrijving
Verantwoording Toetsen Begrijpend lezen leerjaar 3, 4 en 5 basisonderwijs
Bulletinreeks
Trefwoord(en)
Pagina(s)
66
Plaats van uitgave
Arnhem
Uitgeverij
Cito
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1983
Titelbeschrijving
Worden leerlingen in het basisonderwijs voldoende voorbereid op het lezen van leerboekteksten in het vervolgonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
176-190
Tijdschrift
Moer
Volume
1983
Nummer
afl. 3-5
ISBN-nummer
0166-3755
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1983
Titelbeschrijving
De samenhang tussen technisch lezen, begrijpend lezen en spelling in leerjaar 1 t/m 3 van de basisschool
Onderwijsleerprocessen: tekstverwerking, problemen oplossen en leermoeilijkheden
Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
19-27
Nummer
7
Plaats van uitgave
Lisse
Uitgeverij
Swets & Zeitlinger
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1985
Titelbeschrijving
Lezen : daar kan niemand omheen : een bezinning op lezen-begrijpen-studeren
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
245-248
Tijdschrift
Onderwijs en opvoeding
Volume
36
Nummer
6-7
ISBN-nummer
0030-2481
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1985
Titelbeschrijving
Het kunnen structureren van visuele en auditieve gegevens in relatie tot leren lezen en spellen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
280-296
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
62
Nummer
6
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeBoek
Jaar
1985
Titelbeschrijving
Vaardigheden in begrijpend lezen: onderzoek naar de konstrukt- en prediktievaliditeit van een achttal semantische SI-faktoren met betrekking tot het begrijpend lezen van leerlingen uit de bovenbouw van het gewoon lager onderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
106
Plaats van uitgave
S.l.
Uitgeverij
s.n.