ZOEKRESULTATEN
20 Zoekresultaten
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Een kritische kijk op het luisteronderwijs in Vlaamse en Nederlandse schoolboeken
Het schoolvak Nederlands: verslag van de tiende conferentie
Trefwoord(en)
Pagina(s)
269-280
Plaats van uitgave
Beigem
Uitgeverij
Stichting "Het Schoolvak Nederlands"
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Vergelijkend warenonderzoek literatuurmethoden Nederlands, Engels, Frans, Duits en Spaans
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
584-594
Tijdschrift
Levende talen
Volume
Speciaal nr. van: Levende talen
Nummer
495
ISBN-nummer
0024-1539
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Het Nederlands in de leerboeken : wat voor Nederlands krijgen onze kinderen onder ogen?
Het Nederlands in het onderwijs: handelingen van het Vijfde Taalcongres van de Vereniging Algemeen Nederlands
Trefwoord(en)
Pagina(s)
35-47
Plaats van uitgave
Mechelen
Uitgeverij
Vereniging Algemeen Nederlands
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1994
Titelbeschrijving
De beste methode is niet altijd de leukste en de leukste is niet altijd de beste : beoordeling literatuurmethoden Nederlands (thema: literair-wetenschappelijk)
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
604-611
Tijdschrift
Levende talen
Volume
1994
Nummer
495
ISBN-nummer
0024-1539
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Prangende vraag: hoe breng je leerlingen historisch besef bij? : beoordeling literatuurmethoden Nederlands (thema: literair-historisch)
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
595-603
Tijdschrift
Levende talen
Volume
Speciaal nr. van: Levende talen
Nummer
afl. 495
ISBN-nummer
0024-1539
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Met het boek open: kwaliteitscriteria voor schoolboeken Nederlands in de basisvorming
Verslag van de zevende Conferentie Het schoolvak Nederlands in het secundair/voortgezet onderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
243-256
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
Conferentie HSN
PublicatietypeBoek
Jaar
1992
Titelbeschrijving
Begrijpt U wel?? : een beschrijving van vier methoden voor begrijpend/studerend cq. voortgezet lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
54
Plaats van uitgave
Roosendaal [etc.]
Uitgeverij
Schoolbegeleidingsdienst Westelijk Noord-Brabant
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1991
Titelbeschrijving
Education in argumentation skills at Dutch secondary schools
Proceedings of the Second International Conference on Argumentation, organized by the International Society for the Study of Argumentation (ISSA) at the University of Amsterdam, June 19-22, 1990
Trefwoord(en)
Pagina(s)
1121-1126
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SICSAT
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1990
Titelbeschrijving
Analyse de l'aspect linguistique dans quelques manuels et revues scolaires de néerlandais utilisés dans l'enseignement secondaire
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
28-39
Tijdschrift
L'Athénée
Volume
79
Nummer
3
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeBoek
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Argumentatieleer in schoolboeken Nederlands voor het voortgezet onderwijs
SCO rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
114
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam : Stichting Kohnstamm Fonds voor Onderwijsresearch, SCO [distr.]