ZOEKRESULTATEN
28 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2019
Titelbeschrijving
Tussen hoop en pessimisme: literatuur in het Vlaams secundair onderwijs
Auteur(s)
Pagina(s)
14-21
Tijdschrift
Deus ex machina
Volume
43
Nummer
169
PublicatietypeBoek
Jaar
2018
Titelbeschrijving
Mogen de wijze jongens winnen, gij weet: verhalen van jongeren uit het beroepsonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
88
Plaats van uitgave
Berchem
Uitgeverij
EPO
PublicatietypeBoek
Jaar
2014
Titelbeschrijving
Taalbewust beroepsonderwijs: vijf vuistregels voor effectieve didactiek
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
287
Plaats van uitgave
Bussum
Uitgeverij
Uitgeverij Coutinho
PublicatietypeBoek
Jaar
2004
Titelbeschrijving
De integratie van taal- en vakonderwijs
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
150
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO-Kohnstamm Instituut
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2004
Titelbeschrijving
Docentgedrag en cognities binnen taalgericht vakonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
37-47; 136
Tijdschrift
Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume
71
Nummer
1
ISBN-nummer
0169-7420
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Professionele taalvaardigheid Nederlands in het meertalige Brussel : een onderzoek naar einddoelen
Artikelen van de vierde sociolinguïstische conferentie
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
132-139
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeBoek
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Vaktaal: taalontwikkeling in het vakonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
272
Plaats van uitgave
Groningen [etc.]
Uitgeverij
Wolters-Noordhoff
PublicatietypeBoek
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Emotionele betrokkenheid bij jeugdliteraire teksten: een verkennend onderzoek naar het verband tussen leesplezier en identificatiemogelijkheden bij veertienjarigen in het beroepsonderwijs in Nederland en Vlaanderen
Lezen
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
122
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Stichting Lezen
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Moeilijke lezers? : enige opmerkingen, vragen en gegevens over vmbo-leerlingen
Liber amicorum voor een bevlogen vakdidacticus
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
"91-99"
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Instituut voor Didactiek en Onderwijspraktijk van de Vrije Universiteit
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Bazar : een gevarieerd pakket voor een gevarieerd publiek : nieuw leesbevorderingsproject voor het vmbo
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
6-7
Tijdschrift
TooN
Volume
3
Nummer
3
ISBN-nummer
1380-278X