ZOEKRESULTATEN

29 Zoekresultaten

PublicatietypeWebsite
Jaar 2015
Titelbeschrijving A good read: a study into the use and effects of multi-sensory storytelling: a storytelling method for persons with profound intellectual and multiple disabilities
Auteur(s)
Plaats van uitgave "Groningen"

PublicatietypeWebsite
Jaar 2015
Titelbeschrijving A cognitive approach to vocabulary learning in kindergarten
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Plaats van uitgave Nijmegen

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2014
Titelbeschrijving Cognitieve literatuurstudie, de textuur van fictioneel bewustzijn en Jan Lauwereyns' "Monkey business"
Auteur(s)
Pagina(s) 193-213
Tijdschrift Tijdschrift voor Nederlandse taal- en letterkunde
Volume 130
Nummer 2

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2011
Titelbeschrijving Psycholinguistic perspectives on language processing in bilinguals Modeling bilingualism: from structure to chaos: in honor of Kees de Bot Studies in bilingualism (SiBil)
Pagina(s) 15-36
Volume 43
Plaats van uitgave Amsterdam [etc.]
Uitgeverij Benjamins

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2007
Titelbeschrijving De cognitieve infrastructuur achter hardnekkige spelfouten Tussen taal, spelling en onderwijs: essays bij het emeritaat van Frans Daems
Pagina(s) 183-197
Plaats van uitgave Gent
Uitgeverij Academia Press

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2006
Titelbeschrijving Oogbewegingsregistratie en gebruikersonderzoek
Pagina(s) vol. 28 (2006), afl. 3 (nov), p. 233-244, 285-286.-233-244, 285-286
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 28
Nummer 3
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2004
Titelbeschrijving De relatie tussen cognitieve taakcomplexiteit en linguïstische performance bij het schrijven in T1 en T2
Pagina(s) (2004), afl. 2 [=72] p. 23-32; 89-90.-23–32; 89–90
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 72
Nummer 2
ISBN-nummer 0169-7420

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2004
Titelbeschrijving Over nieuwe taalwijzen
Auteur(s)
Pagina(s) 132-143
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 26
Nummer 2
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Pagina(s) 189-217
Plaats van uitgave Leuven
Uitgeverij Acco

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2004
Titelbeschrijving Coherentiemarkering in informerende en persuasieve teksten : een empirisch onderzoek naar cognitieve en affectieve effecten
Pagina(s) 85-104
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 26
Nummer 2
ISBN-nummer 0166-4379