ZOEKRESULTATEN

13 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1983
Titelbeschrijving Cognitieve structuren : taalkundige en methodologische opmerkingen bij een longitudinaal onderzoek
Auteur(s)
Pagina(s) 203-216
Tijdschrift Gramma
Volume 7
Nummer 2-3
ISBN-nummer 0166-5553

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1987
Titelbeschrijving Taalvaardigheid en algemeen cognitief functioneren van kleuters uit verschillende sociaal-economische milieus
Pagina(s) 381-389
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 64
Nummer 10
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1989
Titelbeschrijving Bilingualism and cognitive-linguistic development : evidence from a word association task and a sorting task
Auteur(s)
Pagina(s) 183-196
Tijdschrift Journal of multilingual and multicultural development
Volume 10
Nummer 3
ISBN-nummer 0143-4632

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1990
Titelbeschrijving Onderlinge afstemming tussen ET- en NT2-onderwijs Meertaligheid op school: bijdragen aan de ontwikkeling van een taalbeleid
Pagina(s) 25-40
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij Wolters-Noordhoff

PublicatietypeBoek
Jaar 1991
Titelbeschrijving Effecten van taaltonaliteit op het cognitief functioneren : een cross-cultureel onderzoek
Pagina(s) X, 172
Plaats van uitgave S.l.
Uitgeverij s.n.

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1993
Titelbeschrijving Nadenken voordat je wat zegt ... maar hoe dan? : interne codering bij dove kinderen Taal of teken : over de taalontwikkeling van kinderen met een handicap
Pagina(s) 23-34
Plaats van uitgave Leuven [etc.]
Uitgeverij Garant

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1994
Titelbeschrijving Kunnen leerstoornissen vroegtijdig worden onderkend? Gewoon, ongewoon, buitengewoon: opstellen over leerproblemen: aangeboden aan J.J. Dumont bij zijn afscheid als hoogleraar orthopedagogiek
Pagina(s) 50-69
Plaats van uitgave Rotterdam
Uitgeverij Lemniscaat

PublicatietypeWebsite
Jaar 2002
Titelbeschrijving Development of reading comprehension : the engagement perspective : a study of reading comprehension, vocabulary, strategy use, reading motivation, and leisure time reading of third- and fourth-grade students from diverse backgrounds in the Netherlands
Plaats van uitgave S.l. ; Nijmegen : UB Nijmegen [Host]
Uitgeverij s.n

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2002
Titelbeschrijving Interactie in de kleine kring : doelen, taalfuncties en onderzoeksresultaten
Pagina(s) 77-84, 109
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 2
Nummer 68
ISBN-nummer 0169-7420

PublicatietypeBoek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Development of reading comprehension: the engagement perspective: a study of reading comprehension, vocabulary, strategy use, reading motivation, and leisure time reading of third- and fourth-grade students from diverse backgrounds in the Netherlands
Pagina(s) 245
Plaats van uitgave S.l.: s.n
Uitgeverij Enschede: Feboprint