ZOEKRESULTATEN
13 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1983
Titelbeschrijving
Cognitieve structuren : taalkundige en methodologische opmerkingen bij een longitudinaal onderzoek
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
203-216
Tijdschrift
Gramma
Volume
7
Nummer
2-3
ISBN-nummer
0166-5553
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1987
Titelbeschrijving
Taalvaardigheid en algemeen cognitief functioneren van kleuters uit verschillende sociaal-economische milieus
Pagina(s)
381-389
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
64
Nummer
10
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Bilingualism and cognitive-linguistic development : evidence from a word association task and a sorting task
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
183-196
Tijdschrift
Journal of multilingual and multicultural development
Volume
10
Nummer
3
ISBN-nummer
0143-4632
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1990
Titelbeschrijving
Onderlinge afstemming tussen ET- en NT2-onderwijs
Meertaligheid op school: bijdragen aan de ontwikkeling van een taalbeleid
Trefwoord(en)
Pagina(s)
25-40
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
Wolters-Noordhoff
PublicatietypeBoek
Jaar
1991
Titelbeschrijving
Effecten van taaltonaliteit op het cognitief functioneren : een cross-cultureel onderzoek
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
X, 172
Plaats van uitgave
S.l.
Uitgeverij
s.n.
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1993
Titelbeschrijving
Nadenken voordat je wat zegt ... maar hoe dan? : interne codering bij dove kinderen
Taal of teken : over de taalontwikkeling van kinderen met een handicap
Trefwoord(en)
Pagina(s)
23-34
Plaats van uitgave
Leuven [etc.]
Uitgeverij
Garant
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Kunnen leerstoornissen vroegtijdig worden onderkend?
Gewoon, ongewoon, buitengewoon: opstellen over leerproblemen: aangeboden aan J.J. Dumont bij zijn afscheid als hoogleraar orthopedagogiek
Trefwoord(en)
Pagina(s)
50-69
Plaats van uitgave
Rotterdam
Uitgeverij
Lemniscaat
PublicatietypeWebsite
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Development of reading comprehension : the engagement perspective : a study of reading comprehension, vocabulary, strategy use, reading motivation, and leisure time reading of third- and fourth-grade students from diverse backgrounds in the Netherlands
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Plaats van uitgave
S.l. ; Nijmegen : UB Nijmegen [Host]
Uitgeverij
s.n
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Interactie in de kleine kring : doelen, taalfuncties en onderzoeksresultaten
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
77-84, 109
Tijdschrift
Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume
2
Nummer
68
ISBN-nummer
0169-7420
PublicatietypeBoek
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Development of reading comprehension: the engagement perspective: a study of reading comprehension, vocabulary, strategy use, reading motivation, and leisure time reading of third- and fourth-grade students from diverse backgrounds in the Netherlands
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
245
Plaats van uitgave
S.l.: s.n
Uitgeverij
Enschede: Feboprint