ZOEKRESULTATEN

20 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2015
Titelbeschrijving Meertalige breinen: een kijk op de effecten van meertaligheid op de ontwikkeling van cognitieve vaardigheden Meertaligheid onder de loep
Pagina(s) 175-199
Plaats van uitgave Antwerpen/Apeldoorn
Uitgeverij Garant

PublicatietypeWebsite
Jaar 2014
Titelbeschrijving How do children read words?: a focus on reading processes
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 186
Plaats van uitgave Amsterdam

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2001
Titelbeschrijving Home support for bilingual development of Turkish 4-6-year-old immigrant children in the Netherlands : efficacy of a home-based educational programme
Pagina(s) 309-324
Tijdschrift Journal of multilingual and multicultural development
Volume 22
Nummer 4
ISBN-nummer 0143-4632

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Learning grammatical structures for revision of form and meaning : a classroom experiment
Pagina(s) 105-125
Tijdschrift Spiegel
Volume 17-18
Nummer 3-4
ISBN-nummer 0168-8790

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Socioculturele en cognitieve factoren in vroege eerste- en tweede-taalverwerving Artikelen van de derde sociolinguïstische conferentie
Pagina(s) 475-486
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Differences in writing performance: generating as indicator Knowing what to write Studies in writing
Pagina(s) 65-77
Volume 4
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Children's composing : a study into the relationships between writing processes, text quality, and cognitive and linguistic skills Utrecht studies in language and communication
Pagina(s) 146
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Rodopi

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Children's composing : a study of the relationships between planning and revision skill, writing processes, text quality and linguistic skills Theories, models and methodology in writing research
Pagina(s) 108-120
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Amsterdam University Press

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Leerlingverschillen in het beantwoorden van vragen bij zaakvakteksten in VO-1: systematische samenspraken als diagnostisch instrument Diagnostiek van leesvaardigheid RAIN
Pagina(s) 95-116
Nummer 4
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon