ZOEKRESULTATEN
20 Zoekresultaten
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2015
Titelbeschrijving
Meertalige breinen: een kijk op de effecten van meertaligheid op de ontwikkeling van cognitieve vaardigheden
Meertaligheid onder de loep
Trefwoord(en)
Pagina(s)
175-199
Plaats van uitgave
Antwerpen/Apeldoorn
Uitgeverij
Garant
PublicatietypeWebsite
Jaar
2014
Titelbeschrijving
How do children read words?: a focus on reading processes
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
186
Plaats van uitgave
Amsterdam
PublicatietypeBoek
Jaar
2005
Titelbeschrijving
Lezen wat er (niet) staat: autisme en onderwijs in leesbegrip
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
293
Plaats van uitgave
S.l.
Uitgeverij
s.n.
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2001
Titelbeschrijving
Home support for bilingual development of Turkish 4-6-year-old immigrant children in the Netherlands : efficacy of a home-based educational programme
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
309-324
Tijdschrift
Journal of multilingual and multicultural development
Volume
22
Nummer
4
ISBN-nummer
0143-4632
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2000
Titelbeschrijving
Learning grammatical structures for revision of form and meaning : a classroom experiment
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
105-125
Tijdschrift
Spiegel
Volume
17-18
Nummer
3-4
ISBN-nummer
0168-8790
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Socioculturele en cognitieve factoren in vroege eerste- en tweede-taalverwerving
Artikelen van de derde sociolinguïstische conferentie
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
475-486
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Differences in writing performance: generating as indicator
Knowing what to write
Studies in writing
Trefwoord(en)
Pagina(s)
65-77
Volume
4
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Amsterdam University Press
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Children's composing : a study into the relationships between writing processes, text quality, and cognitive and linguistic skills
Utrecht studies in language and communication
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
146
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Rodopi
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1996
Titelbeschrijving
Children's composing : a study of the relationships between planning and revision skill, writing processes, text quality and linguistic skills
Theories, models and methodology in writing research
Trefwoord(en)
Pagina(s)
108-120
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
Amsterdam University Press
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1995
Titelbeschrijving
Leerlingverschillen in het beantwoorden van vragen bij zaakvakteksten in VO-1: systematische samenspraken als diagnostisch instrument
Diagnostiek van leesvaardigheid
RAIN
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
95-116
Nummer
4
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon