ZOEKRESULTATEN

18 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1988
Titelbeschrijving Een universeel taal- of communicatiemodel : hoe doen al die mensen het zonder?
Auteur(s)
Pagina(s) 291-295
Tijdschrift Vonk
Volume 18
Nummer 5
ISBN-nummer 0770-2086

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1988
Titelbeschrijving Effecten van communicatief en regulier taalonderwijs op IBO-leerlingen
Auteur(s)
Pagina(s) 7-30
Tijdschrift Spiegel
Volume 6
Nummer 3
ISBN-nummer 0168-8790

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1985
Titelbeschrijving De communicatieve benadering en de ontwikkeling van T2-programma's
Auteur(s)
Pagina(s) 165-175
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 2
Nummer 22
ISBN-nummer 0169-7420

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1987
Titelbeschrijving Een spiegelcurriculum voor communicatief taalonderwijs: een veldaanvraag nader beschouwd
Pagina(s) 9-53
Tijdschrift Spiegel
Volume 5
Nummer 2
ISBN-nummer 0168-8790

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1983
Titelbeschrijving Een didactiek voor het ontwikkelen van communicatief inzicht : reageren op elkaars opstellen
Pagina(s) 622-625
Tijdschrift Levende talen
Volume Speciaal nr. van: Levende talen
Nummer afl. 387
ISBN-nummer 0024-1539

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1986
Titelbeschrijving Een spiegelcurriculum
Auteur(s)
Pagina(s) 550-552
Tijdschrift Levende talen
Volume 414
Nummer okt
ISBN-nummer 0024-1539

PublicatietypeBoek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Communicatief taalonderwijs en ibo-leerlingen: een vooronderzoek Mededeling / Afdeling AVO
Auteur(s)
Pagina(s) 61
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij SLO, Instituut voor Leerplanontwikkeling

PublicatietypeBoek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Functionele taalvaardigheid nader onderzocht : een antwoord op de vraag naar de waarde van het begrip functionele taalvaardigheid in relatie tot communicatief taalonderwijs Studie en onderzoek binnen het project Nederlands VO-1
Auteur(s)
Pagina(s) 28
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij SLO, Instituut voor Leerplanontwikkeling

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1987
Titelbeschrijving Verhalende teksten in het kader van communicatief moedertaalonderricht Een conferentieverslag van Het schoolvak Nederlands, 24 oktober 1987
Pagina(s) 7-13
Plaats van uitgave Antwerpen
Uitgeverij UFSIA, Centrum voor Didactiek

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1987
Titelbeschrijving Nieuwe kansen voor grammatica-onderwijs
Auteur(s)
Pagina(s) 673-677
Tijdschrift Levende talen
Volume Speciaal nr. van: Levende talen
Nummer afl. 426
ISBN-nummer 0024-1539